LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

31 Ocak 2010

PRENSES VE KURBAĞA


Dün akşam kurbaama ,"...uyku saatini geçirmez ve vaktin de yatarsan seni sinemaya götüreceğim .." dedim.. Beş dk için de odasın da uyuduğunu görünce verdiğim sözü tuttum saat 12:00 de sinema da aldık soluğu.

Doğa ile Prenses ve Kurbağa filmindeydik bugün.
Konusu bildiğimiz masaldan biraz farklı olsada çok keyifli ve eğlenceliydi ,
en azından benim için :))
Filmin sonlarına doğru ortaya çıkan bir kaç karakter Doğa'nın "... ne zaman çıkacağız anne .." sorularını da beraberin de getirdi. Sanırım film 6+ yaş üzeri çocuklarımız için çok daha ideal...


2 yorum:

  1. bende gormeyi cok istiyorum bu filmi ilk firsatta gidecegim.Sinema da fragmanlarini gormustum buyuklere cizgi film tadinda gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
  2. Büyüklerin de keyif alacağı bir çizgisinema doğru :)sonlara doğru gözyaşlarımı tutamadım ne yalan söyleyeyım :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)