LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

24 Ocak 2010

KARDAN KIZ

Doğa uzun süredir ilk defa karın tadını doya doya çıkardı dün.
Biliyorsun yıllardır doğru düzgün kar görmedi İstanbul , bir kaç gündür yağan kar ,hasretimizi gidermemize yettide arttı bile..
Dün ani bir kararla babamızla birlikte kızımızı da aldık yanımıza ,karlara atıverdik kendimizi.. ıslandık..üşüdük.. ama mutlu olduk..Doğa çocukluğunu doyasıya yaşarken..biz çocukluğumuza döndük..
Fotoğraflarken bu anları ,bir kez daha Allahıma sevdiklerimle birlikte bana nefes alma şansı verdiği için şükrettim...






4 yorum:

  1. ay ay ne güzelll bizde kuru soğuk çekiyoz:(( bu arada yorum bırakamıyorum ellitane sayfa açılıyo ben kapatıkça açılıyo ya ben virüs yedim ya da sizin sayfada bi sorun var başkalarınada sorarmısın gerçi format attım ben pc ye ama

    YanıtlaSil
  2. Ben sorayım bakalım arkadaslara Fundacım.. sorun var mı dıye..

    YanıtlaSil
  3. Doga tam bir kardan kiz olmus :) Bir burnunda havucu eksik :)) Buraya da yagmadi gitti keremi daha tanistiramadik karla... :) Size iyi eglenceler diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederım Nezıhecıgım... bıraz once yıne kardan kız oldu kurbaa.. doymadı kara.. fotografları eklerım :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)