LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

16 Ocak 2010

MİMİN VAR BENDE...

Takip ettiğim tüm blog arkadaşlarım benim için çok özel..
Mim sadece on isime izin verdiği için ismi geçmeyen
arkadaşlarımın beni anlayışla karşılacağına inanıyorum
ve mimi yanıtlıyorum...

KURALLAR :
1-Blogun ismini, neden beğendiğinizin
kısa bir yazısını ve linkini yazacaksınız.

2-Mim’i kabul edenler sağ taraftaki resmi bloglarına ekleyecek.

10′dan fazla kişiye ödül yollanamıyor.
Seni mimleyen kişinin sitesinin linkini not olarak yaz.

Sevgili Kanrevan blogu arkadaşım... beni mimlemiş , benim için bu çok anlamlı ve özel mimi kabul ediyor ve teşekkür ediyorum..

1. Okul Öncesi Magazin İnci Minci
Blog dünyasın da okul öncesi eğitime dair aradığım her şeyi bulduğum bir blog. Sahibesi Nezihe'nin sıcak , samimi , içten anlatımları ile vazgeçilmezlerim arasında...

2. Engelsiz Dünyam

Bildiğim ama daha çok şey bilmek istediğim engelli arkadaşlarımın yaşantılarına dair her şeyi bulabildiğim bir blog. Blog sahibi Noengel'in kişiliği ve duyarlılığı bloga olan sevgimi arttırmakta artı rol oynamıştır..

3. Okuyamazsın
Arkamdan konuşacaklarına yüzüme karşı söylenecek sözler daha az canımı acıtır benim...Okuyamazsın böyle bir blog. İçinden geleni , tepkilerini , çekinmeden dile getiren Gülenime ait her şeyi bulabilirsin burada..

4. Asyaselda
Öğretmen bir anne , dünya tatlısı bir kız... Anneliğe , öğretmenliğe , kızına ve hayatına dair her şeyin yer aldığı , evim gibi sımsıcak bir blog...

5. Hünerli Bayanlar

Lezzetli ve özel yemeklerin harika sunumu , özveri , başarı dolu bu blogun sahibesi.. bu kadar başarılı olmasına karşın her zaman mütevazi ve çok zarif.. Sevgili eşinin harika çekimleri ile bir yemek ve fotoğraf ziyafetin de buluveriyorsun kendini..

6.Nurr
Hamarat , becerikli , bıcır bıcır birini tanımak istermisin ? o zaman bu blog tam sana göre...

7.Örgücü Oyuncakçı Ninem

Blog tutmak mı oda ne ? diyecek yaşıtlarına... blogu ile.. yaptıkları ile.. en önemlisi Neşe nineliği ile örnek olan ... çok kısa sürede çok sevdiğim, saygı duyduğum , imrendiğim , eli öpülesi Ninem..

8.Bizim Gibiler
Bir parça keçe , bir iki düğme .. sen kara kara düşünürken o... onlarca harika eseri ortaya çıkarmıştır bile.. maharetli.. hoş sohbet ve sevımlı...

9. İçimde ki Yolculuk
Dost canlısı Funda , hayatına dair bir çok konu ile bir anda yaşantına sokuluveriyor... Ne zaman ne yapacağını kestiremiyorsun...her konuda çok başarılı ve ilgili..bloguna göz atmazsan çok şey kaybedersin..

10.Kanrevan
Korku filmleri ondan sorulur..her ne kadar korku filmleri benim ilgi alanım da olmasa da... sıcak kişiliği..sevgi dolu kocaman kalbi ile... tüm korkularınızı yenebilirsiniz....

10 yorum:

  1. kolay gelsin 10 kişiye :)

    YanıtlaSil
  2. Kolay kolay... insan sevdikleri için zaman ayırınca kolay geliyor.. ;)

    YanıtlaSil
  3. canım ben yeni gördüm bunu ne tatlısın sen öyle düşündüklerin ve yazdıkların için teşekkürler:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Dostum cok tesekkur ederim, mutlu ettin beni...

    YanıtlaSil
  5. Rıca ederım Seldacım.. olanı soyledım...ben :)

    Ne demek Nezıhecıgım ıltıfat degıl bılıyorsun..:)

    YanıtlaSil
  6. Doğacım:)
    Neler demişsin benim için öyle..
    Nasıl utandım, yanaklarım pembe pembe oldu okurken.
    Çok ama çok duygulandım.
    Zaten ödüle layık görmen bile benim için ayrı bir mutluluk ama bu zarif sözlerin inan kötü başlayan günüme ışık gibi doğdu :)
    Çok çok teşekkürler, umarım layık olurum bu güzel sözlere bundan sonrada...
    Öperim canım:)

    YanıtlaSil
  7. Az bile yazmışım Sevgili Müge :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Doğa,
    Nihayet mim başlığını bulabildim.Sanırım bu benim heyecanımdan kaynaklandı. :)
    Mim çok güzel olmuş.Amacı blog kardeşliğini daha da genişletmek, senin beğendiğin ve hoşuna giden blogları herkese tanıtmak, bir nevi referans olmak amacıyla gayet faydalı bir mim olmuş.
    Ayrıca bloğum ve benim hakkımda yazdığın samimi düşüncelerin için çok teşekkür ederim.
    Biliyorsun ki karşındakini değer vermek için onu anlamak gerekir.Bizde karşılıklı olarak birbirimizi anlıyor ve değer veriyoruz. Dünya döndükçe herzaman için takipçinim değerli arkadaşım.Sevgiyle ve sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil
  9. Yorum bırakmıştım, ulaşmamış sanırım :(
    Tarafından böyle algılanmak beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ediyorum..
    (önceki yorumumun arada kaybolmuş olmasına üzüldüm şimdi)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Noengel.. yazdıgın her harfe katılıyorum..cok guzel bır dostluklar kuruluyor bloglar arasında.. o degerlı dostlarımdan bırısı olmansa benı sadece onurlandırır...

    Gülenim.. o yorum hıc gelmedı bana :( keske gelseydı.. ama olsun.. ben senın neler yazmıs olabıldıgını tahmın edıyorum..

    YanıtlaSil

okuYORUM :)