LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

31 Ocak 2010

İyilik Yapmak İstermisin ?

Babamın vefatından sonra ..hayatım da öncelik tanıdığım şeyler yer değiştirdi... Birisi vefat ettiğin de arkasından dostları ve ailesi sadece mezarı başına kadar gidebiliyormuş bunu 22 Ocak günü çok iyi anladım..

Bizler arkamızı dönüp acımızı yaşamak için evimize geldiğimiz de , babam amelleri ile başbaşa kaldı.. yanına alabildiği tek şey buydu çünkü....

---------------------------------------------------------
İki prens ve bir prenses ....
Orta gelirli bir ailenin üç küçük meleleği...
Sıkıntılar onlar daha dünyaya gelmeden başladı....
Onların bakımına yardım edecek olan babaanne göğüs kanseri teşhisi ile tedaviye alındı.
Maddi sıkıntılar yüzünden tedavi yarım kaldı..
Eş dost imdada yetişmeye çalıştı...

Ablamın yakınların da oturan bu aile 4 aylık üçüzleri ile geçim sıkıntısı çekiyor.Ablam "... bu aileyi bloğunda yazarmısın , çocukların giyeceğe ihtiyaçları var , yardım etmek isteyen birileri olursa ,en azından ihtiyaç sahibi bir aileye yardım etmiş olurlar...." deyince... yazmaya karar verdim..

Eğer evde minik meleğinin kullanmadığı eşyaları varsa ve tekrar küçük bir meleği ısıtıp seni de huzur için de bırakacak ve hayır duaları almana vesile olacaksa.... benimle iletişime geçebilirsin...

* Bloğun da bu duyuruyu yapmanı rica etsem kayıtsız kalmazsın biliyorum...


3 yorum:

  1. bloğumda yayınladım doğacık için farkındalık yaşamlar için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Sedacım tesekkur ederım duyarlılıgın ıcın arkadasım..:)eksık olma..

    YanıtlaSil
  3. önümüzdeki hafta forumdan bir arkadaşımın tanıdığına gönderecektim.Onlarından ikizleri varmış.

    İkiye bölerim haftaya ulaştırmaya çalışırım...
    Adres içinde mailine uğrarım


    Keşke daha çok şey yapabilsek:)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)