Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 Ocak 2010

KUM BOYAMA ZAMANI




Doğa'nın Kum boyamayı ne kadar çok sevdiğini daha önce yazmıştım...hatta blog da bu konu ile ilgili resimlerimiz de mevcut...ne zaman alışveriş merkezlerine gitsem Doğa kum boyama yapmak istiyor. Bir tanesine tamam diyorum ama o habire bir kaç tane yapmak istediğini söyleyince , işin seyri değişiyor. Tanesi mekanına göre 7 ila 10 ytl olarak değiştiğin de epey maliyetli bir etkinlik oluyor...

Limon Palyaço Volkan bey , çok güzel bir duyuru yaptı ve hemen sana iletmek istedim... Doğum günü etkinliklerin de gelen misafir çocuklarımıza vermek üzere hediye düşünüyordum belki de bu kum boyama olur sen nedersin ?

-------------

SANATSAL - EĞLENCELİ - ÖĞRETİCİ ..

10 adet kum paketi
1 adet kürdan ile birlikte asma poşeti
1 adet boyama kartı mevcuttur..

1 ADET SET ; 2.50 TÜRK LİRASI'dır


İSTANBUL için ADRESE TESLİM EDİYORUZ..


BİLGİ - İLETİŞİM ve SİPARİŞ için ;

Volkan KARYA (Akvitör - Animatör)

volkankarya@hotmail.com
0 536 272 37 36

11 dostum yazmış.. on "KUM BOYAMA ZAMANI"

orgucuoyuncakcınine on 10 Ocak 2010 23:37 dedi ki...

NİNEM ADRESİNİZİ YAZARSANIZ YARIN KURYEYE VERİRİM GELMEDİ DAHA DA
neseyilmaz1954@hotmail.com

Nezihe Ak İnci on 11 Ocak 2010 01:32 dedi ki...

Resim kirik link veriyor goremiyorum :(

Doğa on 11 Ocak 2010 07:56 dedi ki...

Nese ninem adresımızı gönderdim...ellerın dert gormesın...

Nezıhecıgım Doga'nın resımlerını buldum onları ekledım..sımdı sorun kalmamıstır sanırım..

elif ada on 11 Ocak 2010 09:12 dedi ki...

Dogacigim, ellerine saglik ne kadar guzel olmus resmin. Opuyoruz yumuk ellerinden

fotograf penceresinden on 11 Ocak 2010 11:04 dedi ki...

mor tombul balık bayıldım ne güzel olmuş
doğayı tebrik ederim :)

Nezihe Ak İnci on 11 Ocak 2010 11:13 dedi ki...

Evet artik Doga`nin guzel yuzunu gorebiliyorum :)

Doğa on 11 Ocak 2010 12:13 dedi ki...

Sevgili Elifada...ziyaretin ve degerlı yorumun ıcın tesekkur ederız teyzemız...

Sevgılı Ceyda..senın mor sever oldugunu bılıyorum ..balıgı sevmıs olmana sasırmadım..

Sevgılı Nezıhe teyzesı ..Doga ellerınden oper..

Nur on 11 Ocak 2010 13:14 dedi ki...

geçen gün bizim okulada bir bayan geldi almak isteyen çocuklar olursa diye ücret 2.5 tl idi.Çocuklar için çok eğlenceli bir faaliyet gerçekten..

Doğa on 11 Ocak 2010 13:38 dedi ki...

Nurcum...dısarı da onca para verecegıme.. bu parayı verıp bır kac tane resım yaptırmak daha mantıklı geldı bana da..

Adsız dedi ki...

sevgili senayım evet o duyuruyu bende biliyorum
mehmet efenin doğum gününe gelen palyaço dur kendisi sağolsun bir yer organize ette hepberaber
bu etkinliği yapalım hıı nersin kendisi yer bulma sorunu yaşıyor bende araştırıyorum...:)

Sevtap on 12 Ocak 2010 23:12 dedi ki...

Doğa zevkini biliyor:))

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez