LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 Ocak 2010

KUM BOYAMA ZAMANI



Doğa'nın Kum boyamayı ne kadar çok sevdiğini daha önce yazmıştım...hatta blog da bu konu ile ilgili resimlerimiz de mevcut...ne zaman alışveriş merkezlerine gitsem Doğa kum boyama yapmak istiyor. Bir tanesine tamam diyorum ama o habire bir kaç tane yapmak istediğini söyleyince , işin seyri değişiyor. Tanesi mekanına göre 7 ila 10 ytl olarak değiştiğin de epey maliyetli bir etkinlik oluyor...

Limon Palyaço Volkan bey , çok güzel bir duyuru yaptı ve hemen sana iletmek istedim... Doğum günü etkinliklerin de gelen misafir çocuklarımıza vermek üzere hediye düşünüyordum belki de bu kum boyama olur sen nedersin ?

-------------

SANATSAL - EĞLENCELİ - ÖĞRETİCİ ..

10 adet kum paketi
1 adet kürdan ile birlikte asma poşeti
1 adet boyama kartı mevcuttur..

1 ADET SET ; 2.50 TÜRK LİRASI'dır


İSTANBUL için ADRESE TESLİM EDİYORUZ..


BİLGİ - İLETİŞİM ve SİPARİŞ için ;

Volkan KARYA (Akvitör - Animatör)

volkankarya@hotmail.com
0 536 272 37 36

11 yorum:

  1. NİNEM ADRESİNİZİ YAZARSANIZ YARIN KURYEYE VERİRİM GELMEDİ DAHA DA
    neseyilmaz1954@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Resim kirik link veriyor goremiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Nese ninem adresımızı gönderdim...ellerın dert gormesın...

    Nezıhecıgım Doga'nın resımlerını buldum onları ekledım..sımdı sorun kalmamıstır sanırım..

    YanıtlaSil
  4. Dogacigim, ellerine saglik ne kadar guzel olmus resmin. Opuyoruz yumuk ellerinden

    YanıtlaSil
  5. mor tombul balık bayıldım ne güzel olmuş
    doğayı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Evet artik Doga`nin guzel yuzunu gorebiliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Elifada...ziyaretin ve degerlı yorumun ıcın tesekkur ederız teyzemız...

    Sevgılı Ceyda..senın mor sever oldugunu bılıyorum ..balıgı sevmıs olmana sasırmadım..

    Sevgılı Nezıhe teyzesı ..Doga ellerınden oper..

    YanıtlaSil
  8. geçen gün bizim okulada bir bayan geldi almak isteyen çocuklar olursa diye ücret 2.5 tl idi.Çocuklar için çok eğlenceli bir faaliyet gerçekten..

    YanıtlaSil
  9. Nurcum...dısarı da onca para verecegıme.. bu parayı verıp bır kac tane resım yaptırmak daha mantıklı geldı bana da..

    YanıtlaSil
  10. sevgili senayım evet o duyuruyu bende biliyorum
    mehmet efenin doğum gününe gelen palyaço dur kendisi sağolsun bir yer organize ette hepberaber
    bu etkinliği yapalım hıı nersin kendisi yer bulma sorunu yaşıyor bende araştırıyorum...:)

    YanıtlaSil
  11. Doğa zevkini biliyor:))

    YanıtlaSil

okuYORUM :)