LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

6 Ocak 2010

PARTİ ORGANİZASYONU İÇİN PALYAÇO..


Canım arkadaşım , dostum Tuba'nın biricik oğlu Mehmet Efe doğum gününü kutladı bir kaç gün önce...Doğa doğum gününe palyaçonun da eşlik etmesini istiyordu. Bende Efe'nin doğum gününe renk katan Volkan beyi görünce hemen irtibata geçtim.
Bir aksilik olmazsa Şubat ayı içerisin de misafirimiz olacak... Belki senin de bu tarz bir etkinlik için Volkan beyin bilgilerine ihtiyacın olabilir diye detayları paylaşıyorum..

DOĞUM GÜNÜ PARTİSİN DE 3 SAAT SÜRECEK AKTİVİTE ve OYUNLAR ;

Meyva oyunu
Heykel oyunu
Kutu oyunu
Mandal oyunu
Gazete dansı
Mumya oyunu
Halat cekmece
Sosis balonlardan şekiller
Yüz boyama
3 saatlik paket proğram ücreti : 50 ytl
İletişim için
0 536 272 37 36
volkankarya@hotmail.com

11 yorum:

  1. PALYAÇO / 1 ANİMATÖR için GEÇERLİ

    3 SAATLİK DOĞUM GÜNÜ PAKET PROGRAMI = 50 TL'dir

    PALYAÇO NELER YAPMAKTADIR;

    3 SAATLİK DOĞUM GÜNÜ PAKET PROGRAMI için

    AKTİVİTE ve OYUNLAR ;

    Meyva oyunu
    Heykel oyunu
    Kutu oyunu
    Mandal oyunu
    Gazete dansı
    Mumya oyunu
    Halat cekmece
    Sosis balonlardan şekiller
    Yüz boyama

    EXTRA ÜCRET ÖDEMİYORSUNUZ ;

    ESENLİKLER DİLERİM..

    Limon Palyaço

    Volkan - 0 536 272 37 36

    YanıtlaSil
  2. DOĞA NIN KARDEŞİNE SÖZ YAŞARSAM ÖNLÜK BENDEN DE DOĞANIN BAŞININ ÖLÇÜSÜNÜ ÇEVRESİ KAÇ CM ÖLÇÜP YAZARSAN BEN KIZIMA BİR BALIK ŞAPKA ÖREYİM SÖYLEMEDE SÜRPRİZ OLSUN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Allah sana uzun ömür versin ninem.. allah saglıklı uzun ömür versin...

    Bu mesajınla utandırdın sen benı..:*
    Ellerınden operım sevgı ıle...

    YanıtlaSil
  4. UTANACAK BİR ŞEY YOK BAK DOĞUM GÜNÜ DE GELİYORMUŞ BALIK BURCUMU DOĞACIK.HEDİYEM OLUR ÇINARA ÖRDÜM HAVA ATIYOR DEDEYE BALIK TUTMAĞA GİDECEK.NE GÜZEL ORGANİZASYONMUŞ BAYILACAKTIR ÇOCUKLAR.

    YanıtlaSil
  5. Balık burcu nese nınem.. denız asıgı aılenın kızı balık.. annesı yengec :)
    Bu guzel hedıyen ıcın sımdıden tesekkur ederım o halde..ellerıne ..yuregıne saglık..

    YanıtlaSil
  6. cok uygunmuş gercekten vede cok eglenceli
    aklımızda bulunsun bır dahakıne ınş...

    YanıtlaSil
  7. Sevgılı Nohut oda..gercekten cok uygun..ve en onemlısı ısını severek yapan bır arkadas oldugunu ve cocuklarla ıletısımının cok ıyı oldugunu goruyorum..en onemlısı de cocuklar cok eglenıyor.. umarım Doga'nın dogum gunun de bızım mısafırımız olur..ve detayları buradan paylasırım..ve sızler de daha ıyı ınceleyebılırsınız...

    Degerlı yorumun ıcın tesekkur ederım..

    YanıtlaSil
  8. BAŞININ ÇEVRESİNİ BİR ÖLÇ BANA BİR YORUM AT LÜTFEN BALIK KIZA ÖRSÜN NİNESİ

    YanıtlaSil
  9. Tamam nınem yarın yazarım..

    YanıtlaSil
  10. Arkadasim nerelerdesin, her sey yolunda mi?

    YanıtlaSil
  11. Doğayla aynı burcuz:)) Siz Doğa nın doğum gününü saydıkça benimki de aklıma geliyor:)) Kaç gün kalmış ben de görmüşoluyorum:)) Yaşlanıyoruz azizim ahh ahh:))

    YanıtlaSil

okuYORUM :)