LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

18 Ocak 2010

MASALHANE..


Doğa her akşam masalını okutmadan uyumaz... eminim sende aynı durumdasındır , benim gibi bir masalı onlarca kez okumak zorunda kalıyorsundur.. Nette dolaşırken "...masalhane..." adında bu siteye rastladım...Küçük meleklerimize özel hikaye kitapları tasarlanıyor , baş kahraman bizim prenses yada prenslerimiz oluyor.

----------------------------------------
Çocuğunuzun okuduğu bir masalda

ana karakter olduğunu hayal edin. Tamamen

kendisine özel olarak hazırlanmış ve daha

önce hiç bir yerde dinlemediği bir masalın

içinde buluversin kendini. Bu masalda kendi

ismi ana karakterin ismi olsun. Ayrıca bu

masalın çizimleri, resimleri çok güzel olsun.

ve bu masaldaki kahramanın yerinde kendi

fotoğrafını bulsun. Kısacası masalı okumak

yerine masalın orta yerinde kendini

buluverdiğini ve masalı yaşadığını hayal edin.

Biz sizin için hayal ettik ve tasarladık.

artık çocuğunuz tamamen kendisine özel

olarak hazırlanmış bir masal kitabına sahip

olabilecek.

Tek yapmanız gereken, web

adresimizde ki basit adımları takip ederek

kendi kitabınızı oluşturmanız.

11 yorum:

  1. ÇOK YAŞA ŞEKERKOKULUMUN ANNESİ NE KADAR GÜZELMİŞ HEMEN SİPARİŞ VERİYORUM SEVGİLER.NE KADAR GÜZEL HEDİYE OLUR HEMDE

    YanıtlaSil
  2. Güzel siteymiş.Doğum günü geliyor Doğa'nın doğum günü yaklaşıyor:) Sevgi ve sağlıcakla kalın:)

    YanıtlaSil
  3. Bu faydalı paylaşım için teşekkürler doğa.(Hala mim arıyorum aramızda kalsın.)

    YanıtlaSil
  4. bu harika şahane müthiş bir fikir... teşekkürler paylaşımın için. hemen kaydettim alıcaklar listeme...

    YanıtlaSil
  5. Hemen deniyorum :) Şöyle köyde geçen bir dizi film sahnesi hayal ettim ben birden. Tavuklar, kazlar, ördekler, keçiler ve tavşanlar. Heidi'nin yaşadığı gibi bir yer, en tepesinde koca bir ağacın altında akan billurdan bir su; masala benim daha çok ihtiyacım var sanırım :)
    Öpüyorum Doğa'mı ve sen'imi..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Neşe Ninem..beğendiğine çok sevindim :) bizim de çok hoşumuza gitti..

    Sevgili Mehbup ,Doğa gün sayıyor :)doğum günü için.. ne siparişleri verdi bir bilsen..

    Sevgili Noengel , mimi buldugunu görüyorum senin adına sevindim :)

    Sevgili Duygu.. beğenmene sevindim .. umarım işine yarar :)

    Sevgili Gülenim.. Ne guzel bır hıkaye olusturmussun kafanda :) umarım aradıgın gıbı bır hıkaye bulursun o sayfalarda.. bana yazdıgından bahsettıgın mesaj hıc gelmedı canım bana.. :( bende uzuldum sımdı..

    YanıtlaSil
  7. Şenay ne güzel bir paylaşım
    işler bitsin tekrar blog dünyasına adımımı atayım bende sipariş vericem. Yağmur bayılır kesin :)
    öptüm seni ve Doğa'yı :D

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Doğa,ben Bora Tunç 6 aylık olmam dolayısıyla yazdığım mesajı okudum.Teşekür ediyorum.
    Evet blogumla fazla ilgilenmediler.Ama bloguma babam bakmakta,annemde bazen ilgileniyor.Daha çok ilgilenmeye çalışacağım.
    Kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  9. Senay harika bir fikir bu. Iyi ki yazdin...

    YanıtlaSil
  10. Guzel fikir, bakalim daha neler gorecegiz. Tesekkurler paylasim icin... :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Bahar en kısa surede dön lütfen guzel paylasımlarını ozluyorum...

    Sevgili Elifada begenmene cok sevındım.. mınık melegımı opuyorum o guzel yanaklarından..

    Sevgili Nezihe Rıca ederım canım.. cokokereme arabalı bır hıkaye buluruz :)

    Mınık Boracım..o zaman bızde babaya uyarı yazarız :) daha sık senden haberler versın bıze..

    YanıtlaSil

okuYORUM :)