Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

15 Eylül 2009

UN HELVASI TARİFİ - VİDEO


En sevdiğim ve her yediğim de beni çocukluğuma döndüren kokunun ,tadın sahibi un helvasının tarifini videolu olarak buldum. Yarın ilk iş bu tarifi denemek istiyorum. Annem ve babam beni kırmaz ne zaman canım istedi yarım saat içinde yapar ve ikram ederlerdi.

Artık öğrenme zamanım geldi de geçti sanırım :)

5 dostum yazmış.. on "UN HELVASI TARİFİ - VİDEO"

Nezihe Ak İnci on 15 Eylül 2009 05:14 dedi ki...

Patates puresi tarifini yaptim kivamiyla tadiyla cok guzel oldu. Eminim bu da harika olacak. Tesekkurler sevgili Senay... :)

Doğa on 15 Eylül 2009 10:30 dedi ki...

Rica ederim Nezihecim... umarım bu seferde yanıltmaz seni, birde tarifler için Aytaç arkadaşımın blogunu da ziyaret edebilirsin % 100 garantilidir :)

www.aktifmutfak.com

Nezihe Ak İnci on 15 Eylül 2009 19:01 dedi ki...

Hemen ziyaret ediyorum arkadasinizi :)

Doğa on 16 Eylül 2009 12:13 dedi ki...

Pişman olmayacaksın Nezihecim :)

leyla on 17 Eylül 2009 21:06 dedi ki...

Bende severim un helvasınıııııııııı.. Ellerine sağlık ikinizin de..

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez