LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

14 Eylül 2009

Esenler Belediyesi

Esenler Belediyesi duyduğum da beni çok mutlu eden bir çalışma yapmış ve bende bunun duyurusunu sana iletmek için sabırsızlanıyorum.

Bugün dinlediğim bir radyo proğramın da Esenler Belediyesinin maddi durumu iyi olmayan vatandaşlarımız için başlattığı çok güzel bir uygulama anlatıldı. Artık Esenler belediyesin de yardımlar koli yada poşetle yapılmayacakmış. İhtiyaç sahibi ailelere EDİM kart verilecekmiş. Bu kartla insanlar ihtiyaçları olan şeyleri alabilme hakkına sahip olacaklarmış.

Yardım kolilerini pek mantıklı bulmazdım,bu uygulama çok isabetli olmuş , yardım kolilerin de genelde ,makarna , pirinç , fasulye , yağ ve buna benzer şeyler olur.
Bir bebeğin ihtiyacı olan mama , şampuan ,bez düşünülmez , bir annenin ihtiyacı olan ped , hiç kullanmadığı ve hep kullanmak istediği belki , şampuan yada sabun konulmaz.

Artık ihiyaç sahipleri istedikleri şeyleri ,seçme hakkına sahip olacak.
Esenler Belediyesini bu çalışmasından dolayı yürekten kutluyorum.

2 yorum:

  1. Gerçek ihtiyaç sahiplerine ulaşmasını diliyorum.. Çok güzel düşünülmüş..

    YanıtlaSil
  2. Sayın blog yöneticisi gerçekten güzel paylaşımlar yapıyorsunuz.Altın alyans olarak bu paylaşımların devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)