LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Eylül 2009

Öylesine...

Doğa'yı uğurladım..haberleri izliyorum..
Hasta ambulans kaçırmış..
Baraj yoluna mayınlı tuzak kurulmuş..
Erdoğan , Obama ile Ermeni sorununu görüşmüş..
ŞAnlıurfa'da provokatörler her yeri ataşe vermiş..

Canım sıkkın dı.. iyice sıkıldım.. iyi şeyler olmuyor mu hiç bu ülkede ...
Ne zaman televizyon izlemeye kalksam hep aynı can sıkıntısı , ben kızım için geleceğe dair o kadar güzel hayaller kurarken..

Geleceği güzel bir Ülke'de yaşayıp yaşayamacağından emin olamıyorum artık..

6 yorum:

  1. Allah hakkımızda hayırlısını versin inşallah canım..

    YanıtlaSil
  2. aynen hiç güzel birşey olmazmı bu ülkede :(
    bende hiç umutlu değilim, umudum yetiştreceğimiz çocuklarımızda

    YanıtlaSil
  3. ne yapalım ki burada yaşıyor ve çocuklarımızı yetiştiriyoruz,
    güzel günler ümit ediyorum herkese

    YanıtlaSil
  4. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar ..inşallah her şey çok daha güzel olacak..allahtan dileğim bu..

    YanıtlaSil
  5. Guzel seyler de oluyordur tabii.. Dua edelim cocuklarimiz icin... Dunya ne kadar bozulursa bozulsun onlar kendi hayatlarinda her zaman cenneti yasasinlar ve yasatsinlar ins.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)