LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 Mayıs 2009

SAVAŞ ÇOCUKLARI VE OTİZM

Sevgili SAVAŞ ÇOCUKLARI bloğunun Otizm ile ilgili yazısından aldığım önemli bir detayı seninle de paylaşmak istedim. Annem ve ben bu konuda elimizden geleni yaptık ve yapmaya devam edeceğiz.

Sadece bir dk . ayır ve sen de bu harekette yanımız da ol.
--------------

Tüm cep telefonu operatörlerinden Tohum yazıp 5290 a bir kısa mesaj atarsanız Otizm ile mücadele eden çocuklarımızın eğitimlerine katkıda bulunucaksınız.

Sevgili Beyazıt ÖZTÜRK ‘ e , programa katılan tüm sanatçı dostlarımıza, KANAL D ‘ ye ve en önemlisi kampanyada yardımlarını esirgemeyen siz değerli TÜRK halkına Tohum Otizm Vakfı ve tüm Otizm hastası olan çocuklarımız adına sonsuz teşekkürlerimizi sunuyorum.

2 yorum:

  1. Allah Hepsine yardım etsin. Sizlerinde güzel yardımları varoldukça çocuklarımızın sırtı yere gelmıyecektir. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. Amin , birlikte olduğumuz sürece neleri başardığımızı biliyorduk, Beyaz'ın programı ile tekrarlamış olduk.

    Sizde sevgi ile kalın.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)