LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

25 Mayıs 2009

NEFİS DOĞA KURABİYE




Neler mi Ekledim ?
125 gr oda sıcaklığında tereyağ
Bir su bardağı damla çikolata
Yarım su bardağı pudra şekeri
Bir tatlı kaşığı tarçın
İki yemek kaşığı h.cevizi
Bir adet yumurta
Bir paket kabartma tozu
Alabildiği kadar un
Nasıl mı yaptım ?
Terayağ ve Pudra şekerini karıştırdım .
İçine bir yumurta , bir paket kabartma tozu, alabildiği kadar un ekleyip , kulak memesi yumuşaklığında hamur elde ettim.
Sonra tarçın , hindistan cevizi , kuru üzüm , bildiğimiz ceviz içi , damla çikolata ekleyip yoğurdum , ceviz büyüklüğün de parçalar kopardım , yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizdim.
175 derece 20 dk pişirdim.
Şu an yiyorum ve enfessss olmuş :D

3 yorum:

  1. madem burası Doğa prensesin sayfası o zaman küçük hanıma bişeyler yazalım..belki ilerde yorumlarıda okur ve ne kadar şanslı bir çocuk olduğunu bir kere daha hisseder...benim de bir kızım var ama büyüdü artık 16 yaşında... annelerin çocukları için açtıkları blogları gördükçe içim gidiyor..keşke benim kızım da minnacıkken böyle bir imkan olsaydı şimdi onun için de güzel bir hatıra olurdu diyorum...sevgili Doğa hayatın boyunca Anneciğinin kıymetini bil ve onu hiç üzme olur mu? hayatta yedeği bulunmayan ve yeri doldurulmayan, seni herkesten ama herkesten çok seven bir tek meleğin olacak o da annendir.

    Ve sevgili Doğa'nın annesi seni tebrik ederim çok güzel ve kalıcı bir hediye vermişsin Doğa'ya..umarım bu blogu Doğa'nın torunları bile okur...uzun yıllar güzel paylaşımlara ...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. O kadar içten , o kadar güzelki yazdıklarınız,duygulanmamak mümkün değil..

    Umarım kızım bu yazdıklarınızı okur ve ona verebileceğim en anlamlı hediyenin bu olduğunu anlar ve sahip çıkar..
    Yorumunuz için bir kez teşekkür ederim..çok mutlu oldum...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güzel kızım benim; eline sağlık çok güzel olmuştu kurabiyeler, gerçi doyamayıp seni de yedim üzerine ama olsun, bir daha ki sefere daha çok yapki aç kalıp seni de yemiyeyim.

    Baban

    YanıtlaSil

okuYORUM :)