LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

5 Mayıs 2009

ALIŞ VERİŞ YAPTIM :)






Bu akşam anne ve babamla birlikte alışveriş için dışarıya çıktık , eskiden olsa cikolata ve şeker reyonların da soluğu alan ben :) artık kitap standlarının başından ayrılamıyorum. Annem bugün iki kitap alma hakkım olduğunu söyledi ve alışverişimi kendimin yapabileceğini cebime paramı koydu ve istediğim iki kitabı seçmemi söyledi.


Bende bir kitap ve bir dergiden yana kullandım seçimimi .
Bu sırada biz çıkarken Doğa Koleji'nin dergilerinden biri hediye edilmesin mi :) üç güzel hediye ile eve döndüm bu akşam ,ikisini aşağıda görebilirsin :)



4 yorum:

  1. Doğa şanslı günündeymiş anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  2. Gercekten öyleydi Nur teyzesı :)

    YanıtlaSil
  3. Doğuştan şanslı olanlardan Doğacık.. Keyifli saatler diliyorum kitaplarınla geçireceğin..

    YanıtlaSil
  4. Bu konuda gerçekten haklısın Leylacım..senın gıbı bır teyzesı oldugu için doğuştan şanslı :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)