LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

1 Mayıs 2009

Kaç Kişiyiz Acaba :)

Tam bir blog'ta gördüğüm bu yanda ki pempe ,şirin , üzerin de sürekli dönen dünya olan eklenti varya :) işte o , blog da kaç kişi olduğunu , nereden bağlandıklarını gösteriyor.

Bende abime sordum oda şu yolu gösterdi.
Bu siteye git bakalım , selamımı söyle , yardımcı olurlar dedi :))Siteye girip email adresinle 10 sn için de kayıt oluyorsun ve eklentinin ayarlarını zevkine göre tasarlayıp sayfana ekliyorsun.Kolay gelsin :)

Teşekkür ederim Tam Bir Blog abim :)

13 yorum:

  1. Senay Hanım bu program zıyaretcılerın hangı sayfalarda dolastıgınıda gosterıyor mu?

    YanıtlaSil
  2. Hımm bildiğim kadarı ile göstermiyor Nezihecim , Tambir Blog da ki arkadaşımıza soorayım ben .. yazarım sana.. ve lütfen Şenay de :))

    YanıtlaSil
  3. Hoşmuş ama ben toplam ziyaretçi sayısını ve de diğer ülkelerin de bayrağını gösteren bir sayaç arıyorum bulamadım bi türlü :(

    YanıtlaSil
  4. Bakalım Nezihe ve senin sorununa ne şekilde yardım edebilirim.. araştırayım :) sıkma canını hallederiz :)

    YanıtlaSil
  5. Bende bakinayim :D blog kardesligi bu olsa gerek :D

    YanıtlaSil
  6. aslında ben buldum bi tane görüntüsü çok güzel ama bir türlü üye olamadım hata veriyo,linkini veriyorum belki işinize yarar...

    http://www.neoworx.net/blue/neocounter_page.php?language=english

    YanıtlaSil
  7. Bakayım hemen blog kardeşlerim :)) Neziheden alıntıdır :)

    YanıtlaSil
  8. http://feedjit.com/joinjs/ Nezihecim şuna bir bakarmısın..ing. sen daha iyi çözersin

    YanıtlaSil
  9. Bir şey buldum ekledim.. diğerinin üstüne bir bakın bakalım arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  10. işte ben üye olamadım bu siteye...

    YanıtlaSil
  11. Benim eklediğim şeyi beğendin mi ? istediğin bumu ? ona göre kodu eklemeyi deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  12. Arkadaslar yazdiginiz iki adresede baktim 10 yada 15 gunluk bedava ondan sonrasi icin parali hizmetler....

    YanıtlaSil
  13. hımmm :) bak bu ıyı olmadı :) neyse baska seyler arastırırız .

    YanıtlaSil

okuYORUM :)