LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

24 Mayıs 2009

ÖLÇMEYE BAŞLAMAK - KİTAP

İncelediğim ve bu ay içerisin de almayı planladığım kitaplardan biri de bu , uzun ve kısa kavramlarını çok küçükken annem bana öğretmişti,bununla ilgili etkinliklik kitabım bile var.

Boyumun uzayıp uzamadığını metre ile ölçebiliyor annem, bense geçen yıl giydiğim pantolonun paçaları bileklerime çıkmışsa boyumun uzadığını anlayabiliyorum artık :)

Benden daha küçük çocukların boyları nasıl benden daha uzun oluyor ;( onu çözemedim henüz.
Sürekli anneme soruyorum oda bana ,eğer et ve sebze yememe konusun da ısrar etmeye devam edersem , daha çooook merak edersin kızım diyor :S

Ölçmeye Başlamak



Kitabın ilk sayfalarında yan yana duran iki veya daha fazla sayıda nesnenin boyu kıyaslanıyor. Daha sonra yapacağınız benzer alıştırmalarda çocuğunuza nesneleri nasıl yan yana hizalayacağını göstermeniz gerekebilir.

Bu önemli bir noktadır çünkü aynı hizada durmayan iki nesneden hangisinin daha uzun olduğunu söylemek her ne kadar bazen kolay olsa da aynı hizada duran nesnelerin boylarını karşılaştırmak daha kolaydır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)