LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

2 Mayıs 2009

ANNELER GÜNÜNE ANNE TABLOSU..


Anneler günü olması şart değil ama böyle bir tabloyu yapıp anneme sunmak beni çok mutlu ederdi. Çok emek verilmiş , hoş çalışmalar.

Yeri gelmişken annemin özel günler hakkın da seninle paylaşacakları var ;)

Benim için Sevgililer Günü , Anneler Günü , Babalar Günü...gibi günlerin pek bir önemi yok. Peki neden yok diyeceksin , birilerinin zorlamaları ile, birileri sırf o günü özel ilan etti diye kutlamayı ve sevgimi göstermek için hediye alma zorunluluğu hissetmeyi sevmiyorum.

Ben içimden geldiği bir gün sevdiklerime onları ne kadar çok sevdiğimi söylerim, söylemeliyim. İçimden geldiği bir gün "ona bu çok yakışır " diyerek aldığım hediye ile sürpriz yaparım ,yapmalıyım..
Bunun içindir ki bu günlerin sadece özel günler de satışları artan esnafları mutlu ettiğini düşünüyorum...bilmem haksızmıyım.


4 yorum:

  1. Haklisiniz, belki de sirf bu yuzde ozellikle bu gunlerde cocuklari el emegi goz nuru etkinliklere yoneltmek, en azindan gunu biraz dana manidar hale getirmeye calismak hepimizin gorevi.. yazi cok guzeldi yureginize saglik

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nezihe.. önce şu "siz" i kaldıralım :) hazır o kalkmışken " hanımı da " izine gönderelim :) Oldumu " sen " ve " şenay" :)
    --------

    Yorumun ıcın tesekkur ederım Nezıhecım :)

    YanıtlaSil
  3. çok haklısın canım ne güzel yazmışsın. Benim annem bir gün değil hergün sevilmeyi hak ediyor bütün anneler bunu hak ediyor..

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle ..Anneler..babalar... eşler..ve çocuklar :) Her gün seviyoruz onları ...

    YanıtlaSil

okuYORUM :)