Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

2 Ekim 2009

SİHİRLİ ADA - ÇOCUK SİTESİ



Annem çok güzel bir site keşfetti ve hemen üye oldu , oyun , eğlence ne ararsan var. :) Siteden yararlanmak için üye olman gerekli sadece bir kaç dakikanı alacak ,hemen buraya tıklamalısın.

64 dostum yazmış.. on "SİHİRLİ ADA - ÇOCUK SİTESİ"

Adsız dedi ki...

bence çocuklar için güzel ben genç olduğum halde benim ilgimide çekti

Doğa on 19 Ekim 2009 21:43 dedi ki...

:) Degerlı yorumun ıcın tesekkur ederım..genc :) adsız arkadasım..

Adsız dedi ki...

bencede muhteşem bişey olmuş ben 10 yaşındayım

Doğa on 30 Ekim 2009 11:51 dedi ki...

:) Senın adına da sevındım 10 yasındakı arkadasım ..

Adsız dedi ki...

Hazırlayanların eline sağlık. Sonunda eksiksiz bir çocuk sitesi :-)

Doğa on 1 Kasım 2009 08:47 dedi ki...

Kesiinlikle öyle..adsız arkdaşım..Doğa'da beğenerek ,ilgi ile giriyor siteye..

Adsız dedi ki...

bu siteye yeni girdim ama anladım ki çok güzek bir site

sude dedi ki...

çok güzel bir site

Adsız dedi ki...

çok güzel bir site

Adsız dedi ki...

çok güzel bir site çok beğendim ben vede kardeşim çok beğendi

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir site.Çok beğendim.Hazırlayanların ellerine sağlık.(Ben 8 yaşındayım)

Nagi_32 dedi ki...

www.sihirliada.com gerçekten 5 yş kızım için güzel ve benim için huzurlu olmuş :))))

Doğa on 10 Kasım 2009 19:18 dedi ki...

:) Beğenmenize sevındık..bızde cok begendık :)

Adsız dedi ki...

ya bu siteye nasıl üye olunr bi anltrmsnz

Adsız dedi ki...

doğa ben 8 yaşındayım ben bu site hem oynamak o var amakonuşmak yok neden?

Adsız dedi ki...

ben yeni üyeyim (8) nasıl konuşuluyo sihirli adada

Doğa on 18 Kasım 2009 15:41 dedi ki...

Adsız arkadaşlar , biz sadece böyle bir sitenin varlığını duyurduk :) Siteye girdiğiniz de nasıl üye olmanız gerektiği , içeriğin de neler olduğu sitenin için de yer alıyor..

Adsız dedi ki...

çok güzel bir site ben buraya üyeyim.üyelik çok basit üyelik lingine tıkla daha sonra bir dakikada üye oluyorsun ben 6ya gidiyorum yani 11 yaşındayım çok eyleniyorum eylenirken öğreniyorumda bence çocuklar için harika bir site mükemmel

Adsız dedi ki...

bence çok iyi
adsız arkadasım

Adsız dedi ki...

ya ücretlimi bu site

Doğa on 28 Kasım 2009 13:34 dedi ki...

Ücretli Değil arkadaşım... siteye girip üye olman gerekli... o kadar..

Adsız dedi ki...

slm ben u siteye bayıldım ne güzel bir site herkese öneririm

Adsız dedi ki...

çok güsel ben çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güselllll

Adsız dedi ki...

üyeliğimi nasıl aktivaleştire bilirim

Doğa on 2 Aralık 2009 19:37 dedi ki...

Kayıt olurken yazdıgın maıl adresın var ya ablacım.. ona aktıvasyon maılı gelecek.Onun ıcın o maıl adresını ac..bak bakalım gelmısmı.

Adsız dedi ki...

ben DENİZ. DOĞA ANNENE TEŞEKKÜRLERİMİ İLET. AMA EĞLENCE YERİNE DAHA ÇOK ŞEY EKLESİN LÜTFEN . KAÇINCI SINIFA GİDİYORSUN . HANGİ OKUL.

Doğa on 3 Aralık 2009 21:30 dedi ki...

Denizcim , Doğa 4.5 yaşında, anaokuluna gidiyor. Eğlence bölümün de neler görmek istersin , sen bana yaz , ben ilgilenirim :)

Adsız dedi ki...

aktive ettir diye bişe çıkıyo nasıl yapabilirim

Doğa on 5 Aralık 2009 17:56 dedi ki...

Aktivite ettir demek...
Kayıt olurken verdıgın maıl adresıne .. oyun sıtesınden baska bır onay maılı gelır.

Orada kı adrese tıklayıp acarsan eger... uyelıgın aktıf hale gelmıs olur ve boylece artık sıteye ıstedıgın gıbı gırebılırsın canım.

Barbie on 8 Aralık 2009 01:09 dedi ki...

www.oyuncakat.com u da tavsite ederim. Çocuklara göre güzel bir içerige sahip.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yasal uyarı yazan yere tıklayın sihirli ada yaın 2.şeye tıklayın işletşime basın üye oluyonuz ben oldum lşmidi

Doğa on 13 Aralık 2009 09:27 dedi ki...

Tesekkurler sevgılı barbie :)

sude dedi ki...

haklısın doğa üye olmak yeter

Adsız dedi ki...

çok güzel karde şimde beğendi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar aktive mesajı nasıl gönderiliyor:-(

Adsız dedi ki...

hiç güzel değil

selva on 20 Aralık 2009 13:23 dedi ki...

bence güzel bir site

selva on 20 Aralık 2009 13:29 dedi ki...

bence çok güzel bir site yeni katıldım ama yine sevdim

taylan on 26 Aralık 2009 00:12 dedi ki...

Ben bu siteye daha perşembe katıldım çok güzel bir site bu ben 3/B gidiyorum ve 9 yaşındayım adım/ tuana tonguç.

Adsız dedi ki...

BENCE ÇOK SÜPER Bİ SİTE YAA

Adsız dedi ki...

sihirli adaya girebilen var mı

Adsız dedi ki...

güzellll

Adsız dedi ki...

bence de çok güzel ama biraz daha şey konula bilir*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*3*

Adsız dedi ki...

muhteşem

Adsız dedi ki...

mehmetuysal muhteşem bir site

Adsız dedi ki...

bu siteye bizde kaydolmak istiyoruz ama ücretli diye üye olmadık,ücretlimi bi bilgi verirmisiniz

Doğa on 22 Ocak 2010 11:58 dedi ki...

Site ücretli değil Adsız..siteye uyelık..kendı adresınde anlatılıyor..

Adsız dedi ki...

nasıl üye olunuyo ben zehra işözen

mertcanuslu67 on 6 Mart 2010 13:57 dedi ki...

ya nası üye olucam sabahtan beri uğraşıyorum ama üye olamıyorum

Adsız dedi ki...

doga canım çok eylemdim

Adsız dedi ki...

çok güzel bir site

Adsız dedi ki...

sihirli ada ücretlimi lütfen söyleyin

Şenay - Doğa on 10 Nisan 2010 10:16 dedi ki...

Sihirli Ada ücretsiz bir site...
Üye olduktan sonra istediğin gibi kullanabilirsin...

Adsız dedi ki...

evet çok güzel

Adsız dedi ki...

ADIM DJ OĞULCAN VE ZEYNO
OĞULCAN KAYIT YAPTIRMIŞ BANADA ANLATTI VE BENDE KAYIT IMI YAPTIRMAK İÇİN GİRDİM AMA GÜZELE BENZİYOR

Adsız dedi ki...

bn ilknur 14 yasındaım ck cocuksu

gamzem on 29 Mayıs 2010 16:47 dedi ki...

lütfen biri cevap versin.üye oldum ama açılmıyo üyeliği aktivleştier diyo nasıl yapca yardımcı olursanız sevinirim.

Şenay - Doğa on 30 Mayıs 2010 14:52 dedi ki...

Üye olduktan sonra maıl adresıne , aktıvasyon lınkı gelır.. onu tıkla.. ve gırıs yap..
Sorun cıkmaması lazım.

Dora on 19 Ekim 2010 20:10 dedi ki...

ben dora 10 yaşındayım 4\b sınıfı acıbadem türk telekom ilköğretim okuluna gidiyorum sihirli adaya üyeyim çok güzel bu site hoşcakalın arkadaşlar bana mesaj atın.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu siteye bende üyeydim ama siteyi artık kapatmışlar

Adsız dedi ki...

bu site açılmıyo

Adsız dedi ki...

güzel de yaşıma göre bir şey yoooooooooooooooooooook

Adsız dedi ki...

sihirli ada sitesi kapanmış yha offf

Adsız dedi ki...

şey buraya nasıl üye olunuyor bana gösterirmisiniz?

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez