Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

18 Ekim 2009

" Ğ " HARFİ ŞARKISI



Kızıma bu şarkı da gösterdiği performans yüzünden eğer OSCAR vermezlerse ben bir şey bilmiyorum :)))) Duygusal bir " ğ " şarkısı oldu idare ediver artık :)))

video

" ........ Yumuşa g derler adıma
Ya ortadayım ya sonda
Sözcükler başlamaz benimle
Sıkışıp kaldım arada

Yumuşak g derler adıma
Ya ortadayım ya sonda......"

5 dostum yazmış.. on "" Ğ " HARFİ ŞARKISI"

Nezihe Ak İnci on 19 Ekim 2009 00:24 dedi ki...

Bi ara gulucek gibi oldu sanki ama hic bozuntuya vermeden devam etti :D :)) Ilahi Dogacik alemsin :))

Doğa on 19 Ekim 2009 07:22 dedi ki...

:)))) Kızım profesyonel teyzesı :)) hıc bozuntuya vermez hiççç :)

Nuray dedi ki...

Ya ben ne diyeyim bu cimcimeye..o eller,o yandan bakislar bitirdi beni..yerimmmmm ben onu..masallah Dogama..cok calisiyor cok..:))

Sevtap on 17 Aralık 2009 23:15 dedi ki...

Valla iyi oynamış:)) Şarkı da güzel. "T" sesinden daha iyi olmuş:))

Doğa on 17 Aralık 2009 23:19 dedi ki...

Çok istiyorum drama dersi almasını.. umarım bu konuda bır seyler yapabılırım teyzesı :)

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez