Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

18 Ekim 2009

İNGİLİZCE ALFABE ŞARKISI


Doğa için araştırma yaparken karşıma çıkan bu video , eminim senin işine de çook yaracak.Özellikle küçük yaşlarda yabancı dil eğitimine önem veriyor ve oynayarak öğrenmeyi destekliyorsan ;)

video

22 dostum yazmış.. on "İNGİLİZCE ALFABE ŞARKISI"

sümeyye on 17 Kasım 2009 18:38 dedi ki...

teşekkürler

Adsız dedi ki...

ses yok ki ya dinlemiom aslında başkasının bilgisayarında dinlediğimde süperdi

Doğa on 20 Ocak 2010 09:07 dedi ki...

Hımm kaynak sıte ıle ılgılı bır sıkıntı var sanırım...bır ara yenıden eklemeye calısırım...

Adsız dedi ki...

güzeldi beğendim

Adsız dedi ki...

ben ayça çok güzeldi burda ezberledim.Vallaha ezberledim çok kolay oldu.

Adsız dedi ki...

çok güzellllllll

Adsız dedi ki...

ay çok güzel öğretmende ingilizce alfabe şarkısını
açın ondan da kolay ezberlersiniz dedi
ilk defa bukadar güzel şarkısı ay çok bayıldım
her gün bunu açıcam süper:)))

Şenay - Doğa on 25 Ocak 2011 16:03 dedi ki...

Begenmis olmaniza sevindim kardeslerim ;)

Adsız dedi ki...

yorumlarınızı okudum ingilizce dersiniz öğretmene diyin açsın gerçekten güzel

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş harika ne diyeyim ki çok güzel olmuş

Adsız dedi ki...

çok güzel omuş harika olmuş çok güzel omuş.

Adsız dedi ki...

bunun başka bi türü vardı onu da yayınlasanız :D

Adsız dedi ki...

çoooookkkkkkkk hoş olmmuşş bi türlü ezberli yememiştim şimdi ezberledim

Adsız dedi ki...

çok gzll seni seviyorum ikbal öğretmenimmmmmm :)

Adsız dedi ki...

çok güzel ikbal hoca
seviyorum

Adsız dedi ki...

ben yeni ingilizce öğreniyorum ve çok seviyorum

Adsız dedi ki...

çok gzl olmuş uyurken dinlemek çok hoş olur

NeymarDaSilva on 25 Ocak 2012 13:52 dedi ki...

beğenmedim

Şenay- Doğam on 25 Ocak 2012 15:54 dedi ki...

Beğenmenize sevindim arkadaşlar :)

Adsız dedi ki...

çok güzel beğendim

Adsız dedi ki...

süüüüüüüüüüper ağzınıza sağlık ikbal hocam

fatma dedi ki...

Güzel ingilizce öğretmenimiz fatih mutlu bize dinletmişti bende evde açtım süperrrrrrrrrr ama okulda ayrı yeten bir tane daha izkedik o daha iyiydi birde öğretmenimize emeğinden dolayı teşekkür ederim.

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez