LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

4 Ekim 2009

HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ..


4 Ekim günü Hayvanları Koruma günü olarak kutlanıyor.

Dünyamız da yaşama hakkı sadece insana verilmedi , hayvanlar ve bitkiler de bizim kadar bu dünya da yaşama hakkına sahip.


Lütfen elimizden geldiğince hayvanlara sahip çıkalım , evimizin önüne bir kap su , biraz yiyecek bırakalım. İnanın bu bile çok şey değiştirebilir hayvan dostlarımızın yaşantısında.


Ülkemiz de çok güzel sosyal sorumluluk projeleri yönetiliyor. Hayvanlar için bir kan bankası var artık İstanbul da biliyormusun ? İstanbul Üni. Veterinerlik Fakültesi bünyesin de yapılan bu çalışmayı ayakta alkışlıyorum.

3 yorum:

  1. Bana ziyarete geldin ya birde seninkine bakayım dedim bu kediyi gördüm:)))Ne kadar mıncıklanası bir şey ya bu:)))Bu arada tebrik ediyorum seni bende ayakta alkışlıyorum dün akşam tv'de gördüm artık agzı olan ama dili olmayan canların da kan bankası var oleeeyyyy:)))

    YanıtlaSil
  2. :)) Degerlı yorumun ıcın tesekkur ederım Sagır Kedı :) Bu guzel kedı tatlı yedıgımız bır mekan da karsımıza cıktı. Hemen fotograflamak ıstedım :))

    YanıtlaSil
  3. benimde:çok zor beslediğim ama beni mutlu eden :
    9 balığım,2kedim,3kaplumbağam,1ördeğim,2 muhabbet kuşum 1 tanede sokakta beslediğim kedim var.köpeklerin adı: kuki,topak
    kedilerin adı:miskin,duman,yaramaz kaplumbağalar:huysuz,kurnaz,korkak ördeğin:limon(çünkü sarı)
    muhabbet kuşlarının:romeo ve julıet (julıet yumurtlayacak)
    ama tam 9 balığım olduğu için onların adını koyamam,bir kere denedim ama çok oldukları ve haepsi aynı gibi olduğu için unuttum.gerçekten çok güzel,tavsiye ederim.hayvanları sevmeliyiz..

    YanıtlaSil

okuYORUM :)