LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

4 Ekim 2009

KIZIMI YERKEN :))

Doğa : Anneee bunu da koy bloguma

Ben : Nıye kızım

Doğa : Teyzelerim görsün , annemi ne kadar sevdiğimi.

Ben : Biliyorlar kızım zaten

Doğa : Anneeeeeee

Ben : Tamammm Doğaaa

13 yorum:

  1. Ya yazık değilmi?Neden yiyorsunuz Doğayı.Lüften çatal kaşık kullanın. :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel ya bu diyalogları ne zaman göreceğiz bilmiyorum heyecanla bekliyorum :) masallah şeker kokulu prensesimize

    YanıtlaSil
  3. bütün anneler kuzucuklarını sever.helede senin gibi sevimli olursa....

    YanıtlaSil
  4. şeker gibi bişey bu kız yenmezmi ye annesi valla

    YanıtlaSil
  5. Doğacığım çok tatlısın :)
    Yenirsiniz siz yaaa, sizi yemek kadar tatlı bir şey yok. İnanın bize :)

    YanıtlaSil
  6. Allah muhabbetinizi arttirsin yahu :D Masaallah :))

    YanıtlaSil
  7. Bu güzellik yenmez mi hiç?
    Benim içinde ye annesi:)

    YanıtlaSil
  8. Annesinin kuzusuu. Bizim içinde ye annesii

    YanıtlaSil
  9. Amcacım :) ve Teyzelerimm tesekkur ederım guzel ve bızım ıcın ÇOKKK değerli yorumlarınıza.. ıyı kı varsınız :)

    YanıtlaSil
  10. Selam.Bence yanaklarından öpün :) naçizane fikrim. Pedagogada sorun isterseniz..

    YanıtlaSil
  11. :) Genelde yanaklarından öperim.. uyarınızı anladım haklısınız.. bende çok dıkkat ederım..Ama bazen boyle yıyesı gelıyor ınsanın :))

    YanıtlaSil
  12. yerim ben onu yaa, bak Sevtap ablası da görmüş oldu:))

    YanıtlaSil
  13. Tesekkur ederız Sevtap ablası..bu degerlı yorumun ıcın...

    YanıtlaSil

okuYORUM :)