LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

8 Nisan 2011

Nezihe'min Kitapları... www.inciminci.com


Canım arkadaşım , nasıl gururluyum bilsen...
Masam da kargo paketini görünce şaşırdım... isim yabancı, soyad tanıdık ne ola ki dedim... ve açtığım da içinden kocaman bir dünya çıktı..

Gururluyum...mutluyum... sanki benim eserim gibi heyecanlıyım..
Canım arkadaşım..
Seni tebrik ederim... kişiliğinle..anneliğinle..becerilerinle... en önemlisi..eşsiz dostluğunla...seni tanıdığım için çokk ama çok mutluyum..

İyi ki varsın...iyi ki.....

2 yorum:

  1. Canım arkadaşım, ne güzel şeyler yazdın. Samimiyetinden ve sevgisinden hiç şüphe etmediğim sözler bunlar. Dostluğun ve hayatıma girdiğin günden beri bana verdiğin güzel destek için çok teşekkür ederim. Umarım kitaplar için Doğa mutlu olmuştur. Sizi seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni dinmişti gözyaşlarımmmmm :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)