LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

21 Nisan 2011

Çocuğunuzu Komşunuzun Evine Gönderebiliyormusunuz ?

Ben gönderemiyorum ,
Artık nasıl bir paranoyak oldumsa , başına kötü bir şey gelecekmiş hissi ile teyzesi dışın da kimselere emanet edemiyorum Doğa'yı...
Eskiden sabahtan akşama kadar sokakta oynar , akşam karanlığın da anca içeri girerdik , susayınca komşu teyzenin evine girer kana kana su içerdik.

Şimdi anahtarımızı unutsak kapının üstün de, buyur gel dışarıda bekleme diyen yok..
Ne oldu bize..

İzlediğim haberlerin büyük bir bölümü , çocuk cinayeti , çocuk kaçırma , çocuk istismarı üzerine.

Artık Doğa'nın etrafında dolanan herkeze , yanına yaklaşık yanağını okşayan ,saçlarına dokunan kişilere tuhaf tuhaf bakar oldum.

Çocukta etkileniyor biliyorum ama kızımı koruma iç güdüsü ile ne yaptığımı bilmiyorum.

Çok sevdiği bir abisi var bina da , onu her gördüğüm de yapışıyor adama,önceleri bundan rahatsız olmazken şimdi oluyorum...uyarıyorum kızım bu kadar çok yapışma insanlara , o benim abimmm diyor...

Ben mi tuhafım ..abartıyormuyum... siz söyleyin ...

İçimi dökesim geldi size...affedin...

10 yorum:

  1. Ay bendede var o. Bakıcıya emnet ediyorum tek güvendiğim insanlar onlar ama yinede hep içimde acaba sorusu var. Dediğin gibi biz karanlık çökene kadar sokaklarda oynardık. Şimdi çocuğumuzu kimseye emanet edemiyoruz. Nasıl bir toplum haline geldik anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yok abartmıyorsun artık eskisi gibi değil hiç birşey aramıza yabancılar çok girdi kim kimdir bilmiyoruz bile..eskiden hep tanıdık olurdu herşey farklıydı..

    YanıtlaSil
  3. HEPİMİZDE VAR NİNEM,BÜTÜN İNSANLARA SAPIK GÖZÜYLE BAKIYORUM İNAN.ALLAH KORUSUN BÜTÜN YAVRULARI.AMAN AYIRMAYIN GÖZÜNÜZDEN

    YanıtlaSil
  4. hiçbirşey eskisi gibi değil malesef canım o yüzden bence hiç abartmıyorsun ben olsam aynı şekilde davranırdım eminim

    YanıtlaSil
  5. Haklısınız aslında, artık devir çok kötü, kimselere güven kalmadı. Eskiden her şey çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  6. Ben de de durum aynı kimseye güvenmeyeceksin, bunu yazmak ne kadar acı aslında nasıl yaşanır güvenmeden ama bu hale getirdiler bizleri gördüklerim duyduklarım şahit olduklarım yıllarca tanıyoruz dediğimiz güvendiğimiz insanın gerçek yüzünü de öğrenince ben de bu hale geldim.Çocuğun gittiği sporun hocasından tutunda bindiği servisin şoförüne kadar hepsinin emniyetten sorulması lazım
    durum iyi değil aslında nasıl olacak bilemiyorum ben haber izlemiyorum çünkü çoook etkileniyorum
    en iyisini yapıyorsun diyorum Şenaycım
    Allah hep iyi insanlarla karşılaştırsın çocuklarımızı diye dua ederim ben.

    YanıtlaSil
  7. Şenay tek değilsin canım. Son olaylardan sonra kimseye güvenenmem bende. Hele bizim komşulara asla bir görsen tipleri :(

    YanıtlaSil
  8. ne yazık ki bu şekilde olmaktan başka çaremiz yok, gördüğümüz duyduğumuz haberler karşısında başka türlü davranmamız da mümkün değil ki ben artık akrabalara bile temkinli yaklaşıyorum, paranoya bende çok fazla bu konuda.

    YanıtlaSil
  9. Sadece Türkiye de değil dünyanın her tarafında çocuk istismarı almış başını gidiyor. Cezalar caydırıcı değil, dışarıda bir sürü cani ve sapık insan elini kolunu sallıya sallıya geziyor. İstatistikler ise yabancılardan ziyade asıl tehlikelerin aile ve akraba derecesinde yakın olan insanları üst sıralarda gösteriyor. Hal böyleyken hiç abartmıyorsun arkadaşım... İpin ucunu kaçırmadan tedbiri de bırakmamak lazım. Bizim tek cennetimiz çocuklarımız...

    YanıtlaSil
  10. tamamen katılıyorum o kadar pimpirik oldumkı bende apartmanda aysenın yasıtı bır komsumuz var ama abısıde var 10 yasında gonul rhatlıgı ıle yollayamıyorum maalesef:(

    YanıtlaSil

okuYORUM :)