LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

15 Nisan 2011

En iyi Devlet ve Özel Okullar...

Arayıp ta bulamayacağın bir liste ile karşındayım :)
Doğa'ya okul araştırmalarım devam ediyor...
Bir çok foruma giriyorum , araştırıyorum , okuyorum...
Adı geçen okulların isimlerini aldım..
İnsanlar nedense okul isimlerini paylaşmak istemiyorlar , sanırım talebin artmasından ve sınıf sayılarının yükselmesinden endişe ediyorlar..

İlkokula yeni başlayacak aileler okul adı vermeksizin yorum yaparken , artık ikinci sınıfa başlamış olan aileler çocuğum şu okulda okuyor deme cesaretini gösteriyor.. İLGİNÇ...

Ben kızıma okul arayışım devam ederken bulduğum okul isimlerini de paylaşayım...içim de kalmasın :)

- Özel Küçük Prens İlk Öğretim Okulu
- Erenköy İlköğretim Okulu
-Mediha Turhan Tansel İlköğretim okulu
-Göztepe İlköğretim Okulu
-Reşat Nuri Güntekin İlköğretim Okulu
-Hafize Özal İlköğretim okulu
-Hasan Tan ilköğretim okulu
-Bostancı İlköğretim okulu
-Küçükyalı Kadir Has İlköğretim okulu
-Koç İlköğretim okulu
-Denizatı ilköğretim okulu
-Ataşehir İlköğretim okulu
-Bilge Soyak İlköğretim Okulu
-Genç Osman İlköğretim Okulu
-30 Ağustos İlköğretim okulu
-Özel Göksen İlköğretim Okulu
-Efdal Koleji
-İlhami Örnekal İlköğretim okulu
-Üsküdar SEV
-TAŞ İlköğretim
-İstanbul Erkek
-Rasathane İlköğretim Okulu

5 yorum:

  1. anadolu ve avrupa yakası galiba dimi canım

    YanıtlaSil
  2. Evet Baharcım karışık...liste uzayabilir zamanla ...

    YanıtlaSil
  3. Amanın gökte ararken yerde bulduğum liste.. Benim de duyduklarım oldu çok aralarında; reşat nuri, sev, ataşehiri en çok duydum..

    YanıtlaSil
  4. Bakalım kısmetımız de neresı olacak D.Anne :)

    YanıtlaSil
  5. Umarım cadı kurbaaa için en hayırlı yer neresi ise orası olur. Gerçi senin gibi annesi olduktan sonra inşallah her zaman başarılı olur orası ayrı... :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)