LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

11 Mayıs 2010

TATAAAAATAMMMMMM - İpucu :)

Tatile çıkıyorsun...
Ohhh deniz kum güneş....
Aynı zaman da blog yazarısın...
Tatil de pc yanın da değil..
Yada bağlanma sorunu yaşıyorsun...

Bu arada bloğunu da öksüz bırakmak istemiyorsun.
Bir hafta yada onbeş gün yoksun..

Eeee yazı yok...
Gelen giden de yok bu durum da.

Çözüm basit :)))

Mesaj yazmak için yeni sayfa açıyoruz ya hani..... Mesajımızı yazıyoruz ve kaydı yayınla diyoruz.

Hehhhhh ..işte orada... kaydı yenile demiyoruz artık :)

Solda kayıt seçenekleri var ona tıkla...
Bir bölüm açıldı.
Sağ tarafta - Kayıt tarihi ve saati bölümü var.
Ben bu yazıyı yarın okumanı istedim diyelim.
Tarihi 12.05.2010 ve saati 10:00 olarak ayarladım.
ve KAYDI YAYINLA ya bastım.

Ve yarın o saatte bu yazımı okuma şansın olacak... ama ben bunu sana bugün anlatacağım için :) bu işlemi uygulamadım.

Bunu tatile giderken.
Her konu ve ayrı gün için yaparsan eğer...
Blogun öksüz kalmaz. :)

Nasılım :)))

7 yorum:

  1. Senaycigim, iyi tatiller. Bizim adımıza da eğlen.

    YanıtlaSil
  2. bu pratik bilgiyi paylaşır, herkesleri memnun ederim diyorsun yani :))

    YanıtlaSil
  3. Her daim Süpersin :)
    Bende Stil Direktörü Eda'dan öğrenmiştim :)
    Tatile giderken hazırlanmak gerek

    YanıtlaSil
  4. İlahi Elif adacım :))) ben bır yere gitmiyorum... hayal bu ya :)) onun ıcın oyle bır baslangıc yazdım :)

    Burcucum :) vallahı oyle dıyorum .. fena mı ettım :)

    Baharcım :) canımsın..

    YanıtlaSil
  5. bu çook faydalı bilgiyi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim:))

    denedim bakalım yarın için bir kayıt yaptım :))

    YanıtlaSil
  6. Yok yok internetsiz tatil tatil olmaz, olamaz diyor kalbim! :) Ama mecburi seferler icinde cok guzel bir yontem. Istanbula gelirken isime cok yarayacak. Senay Hanim sizi oksuz bloglarin annesi ilan ediyoruz. :)) Ve bu muthis bilgi icin cok ama cok tesekkur ediyoruz!

    YanıtlaSil
  7. Kevser başarılı olacağına inanıyorum :)
    Neziheciğim artık bende blog annesiyim oyle mı :))) yasasın :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)