LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

5 Mayıs 2010

BLOGUN SİLİNİRSE.....

Blogumun kapanması ıle büyük korku yaşadım dedim ya , ama bunun için hiç bir tedbir almamışım ben... ha babam yazmışım ,paylaşmışım...böyle bir şey bana olmaz demişim , bloğumda kötü içerik yok neden kapatılsın diyerek çok rahat davranmışım.

Ama kazın ayağı öyle değilmiş , bir sabah çat diye gidebiliyormuş , nereye , kime ne soracağını bilemiyormuş insan , araştırdım bu konuyu halledecek tek isim Merve hanımmış.

Başına böyle bir şey gelince gideceğin adres için buraya tıkla.

Merve hanımı bul ,derdini anlat , aynı gün içinde sorunun çözülmesini bekleme , biraz sıkıl , umutsuzluğa kapıl, hayıflan.... ama en sonun da, sorunun çözülecektir inşallah.

Ama ondan önce bloğunun kesinlikle yedeğini al.Böylelikle başka bir blog adresine geçtiğinde eski blogun olduğu gibi orada hayatını sürdürmeye devam etsin.


Bununla ilgili geniş açıklamayı da buradan okuyabilirsin .Okur okumaz yedeğini al.

Sakın ihmal etme , benim başıma gelmez deme , geliyor...

14 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, kabus gibi

    YanıtlaSil
  2. Gercekten oyle sevgılı . M.sanattır..allah yasatmasın..emek verılmıs bır seyın kaybedılmesı cok zor..

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler bu bilgiler için

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun şenaycım neyse ki hallolmuş bi söz vardır ya eşeğini önce sağlam bir kazığa bağla sonra Allah'a havale diye dediğin gibi emek verilen şeylerin kaybolması zarar görmesi insanı çok üzüyor.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. şenaycığım korkuttun benı şımdı :(
    Çalışmaya basladım hıc mı hıc vaktım yok, arada takıp edıyo
    İş yerınde yogunum, ne blog kaldı 1 aydır ne internet vs...
    ama en yakın zamanda dedıgını yapıcam.
    Yedegı nasıl yaptın kı flash disk e mi aldın ?
    bu kadar uzun yazıların yedegı nereye sıgar kı :D

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun canım bende meraktaydım blog bulunamadı dedikçe niçin acaba diye

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun canım
    dün senden sonra bende bir yedek aldım
    artık daha sık alıcam

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun .. yazıdan sonra bende yedekledim

    YanıtlaSil
  9. geçiş ol bende yedekleme olayına bakayım yapacağım

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun canım, ben de yedekledim blogumu,tedbirli davranmakta yarar var...

    YanıtlaSil
  11. Arkadasim verdigin bilgi cok onemli. Cok tesekkur ediyorum ve hemen bu gece blogumu yedekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar dosyayı pc ye kaydedıyoruz. XML dosyası olarak kayıt edıyormus.

    Hepımız yedeklendık degıl mı :)

    YanıtlaSil
  13. yeniden açıldığına çok sevindim, bilgi paylaşımı için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. cok şaşırdım benım başıma boyle bır sey gelse ne yapalım buraya kadarmıs derdım herhalde..
    ıyıkı verdın bu bılgılerı..
    cok gecmıs olsun korkuttun bızı...
    hosgeldın tekrar..

    YanıtlaSil

okuYORUM :)