LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

25 Mayıs 2010

KABAK MI ??? IIIIYYYYYYY


Diyen ben ve kızım... bu yemeği yedikten sonra , böyle vahim bir tepkiyi yıllarca nasıl vermişiz diye hayıflandık.. aslında hayıflanan bendim :)

Evde kabak hiç pişmez neredeyse , sadece türlüye eklerim oda çaktırmadan Doğa vitamin alsın diye , geçen gün dolabı açıp neredeyse bir kiloya yakın kabak görünce ( sağolsun yengem alıp,dolaba koymuş) ne yapacağımı şaşırdım , harıl harıl tarif aradım ve buldum :) iyi ki bulmuşum.. yediğim en lezzetli kabak yemeğiydi :)
Tavsiyemi...

KESİNLİKLE EDERİMMM :)


İşte burada tarif

9 yorum:

  1. Afiyet olsun canim hem sana hemde dünyalar güzeli tatlimi tatli kizina :) Kabak dendimi cogu kisi geri duruyor ama yazik ya zavallinin adi kabak iste ama okadar'da iiyyy denecek bisey degil :) hehehee

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederım sevgili k.dokunuşlarım :)
    Vallahı yıllarca annem zorla yedırınce IYYYY dıyordum ben :))
    Ama bu tarıfle cıdden.. tum dengeler alt ust oldu..
    Bu guzel yorumun... ve degerlı zıyaretın ıcın..tesekkur ederım :)

    YanıtlaSil
  3. hımm dolapta mücverlik bekleyen kabakları bir denesemmi? sen beğendiysen kesin güzeldir.

    YanıtlaSil
  4. bizim eve de girmez kabak aslında ben severimde benimki yemez..vala insan ne pişirecegini şaşırıyor.bende yapayım yafu:))

    YanıtlaSil
  5. Fundacım..Baharcım..
    Bana az çok itimat ederseniz... mutlaka yapın derim..
    Ben bile şaşırdım lezzetine:))) o kadar söylüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ben kabagi cok severim. Insallah denemek isterim. Tesekkur ederim canim... :)

    YanıtlaSil
  7. Rıca ederım arkadasım mutlaka dene ;)

    YanıtlaSil
  8. tuba yürükler28 Mayıs 2010 00:24

    Aşkım afiyet olsun ellerine sağlık saadet teyzende çok güzel yapar enfes olur kabak sevilmezmi şenayım :)

    YanıtlaSil
  9. Saadet teyzemın her yemegı mukemmel olur Tubam :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)