LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 Mayıs 2010

10- 16 Mayıs Engelliler Haftası....

Bana engelli diyorlar…..

Görmüyormuşum hiçbir şeyi !

Beyaz asam ile sendeleyerek yürürken yolda,

Duyuyorum nasıl da gülüyorlar bana…



Bana engelli diyorlar…..

Duymuyormuşum kimseyi!

Ne olur birkaç defa tekrarlasalar aynı cümleyi?

Duyamıyorum ama görüyorum bana sıkıntıyla bakan gözleri….



Bana engelli diyorlar….

Düşünemiyormuşum herkes gibi !

Ama bilmiyorlar ki annemin her damla göz yaşının içime işlediğini…..



Bana engelli diyorlar….

Yürüyemiyormuşum insan gibi !

Ama unutuyorlar,

Sürünerek te olsa daha zor şartlarda yapabildiğimi her işimi….
TÜ M ENGELLİ KARDEŞLERİMİN BU ANLAMLI GÜNÜNÜ KUTLUYORUM...

1 yorum:

  1. Düşünceli arkadaşım, senin aracılığınla bende bütün engelli kardeşlerimin bu anlamlı gününü kutluyorum. Rabbim imtihanlarını kolaylaştırsın.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)