Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

2 Mart 2010

KAĞIT BARDAKTAN ÇOCUK


Evde ki kağıt bardaktan ne tür bir etkinlik yapacağıma karar vermek için netin başına geçtiğim de bu çalışmaya rastladım.
Basit ve sevimli bir çalışma değil mi sence de ;)

"....alıntıdır..."
( yayınlayan site kaynağını göstermemiş onun için alıntıdır notu düşmek zorunda kaldım)

4 dostum yazmış.. on "KAĞIT BARDAKTAN ÇOCUK"

Nezihe Ak İnci on 2 Mart 2010 17:38 dedi ki...

Oy oyy çok tatlıymış gerçekten... :) Teşekkürler bu güzel paylaşım için. :)

orgucuoyuncakcınine on 2 Mart 2010 19:09 dedi ki...

AY ÇOK GÜZEL BİZDE YAPIYORUZ ÇINARLA BUNLARI SAYENİZDE

Şeyda on 3 Mart 2010 12:44 dedi ki...

Sizi severek takip ediyorum, birazda kıskanıyorum diyorum ki keşke benim oğlumda bir an önce büyüse de biz de bunlardan yapabilsek.. :)

Şenay - Doğa on 3 Mart 2010 19:04 dedi ki...

Sevgılı Nezıhecıgım :) bızler bunun daha da sırınlerını yaparız aslında :))

Nınemm..Cınarımızı kokla bızım ıcın..

Sevgılı Seyda.. bır bakacaksın goz acıp kapayıncaya kadar zaman hızla akıp gecmıs ve sen mınık prensınle cok cok daha guzel etkınlıklerı bızlerle paylasıyorsun :)

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez