Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

11 Kasım 2009

BEBEK HIRKALARI


Arkadaşım Betül'e gittiğim de minik prensesi için örülmüş hırkaları gördüm ve hemen fotoğrafladım... İlgilenen arkadaşlara duyurulur :)
en çok en sonda ki modeli sevdim ben ;)





3 dostum yazmış.. on "BEBEK HIRKALARI"

içimdeki yolculuk on 11 Kasım 2009 20:02 dedi ki...

hepside güzelmiş kış geldi kışın en sevdiğim yanı örğü örmek ,kitap okumak kestane pişirmek

NoEngel on 12 Kasım 2009 00:15 dedi ki...

Merhabalar,
Cidden renkler,motifler harika eşleştirlmiş.Hazırlayanın ellerine sağlık.

Nezihe Ak İnci on 12 Kasım 2009 05:03 dedi ki...

Bazi sevdigim dostlarim Kerem icinde cok guzel hirkalar ormuslerdi. Ama ev sicak oldugu icin dogru duzgun giydiremedim, disarida cok cikmamistik. Icimde kaldi resimlerdeki hirkalarda cok guzel. Artik bakmakla yetinecegiz :)

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez