LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

20 Temmuz 2009

YAŞ 35.....

Bu gün benim doğum günüm :) Bu şiiri çok severdim artık daha bir anlamlı benim için.. çünkü yaş..artık gerçekten 35...

35 YAŞ ŞİİRİ

Yaş otuz beş yolun yarısı eder.
Dante gibi ortasındayız ömrün.
Delikanlı çağımızdaki cevher,
Yalvarmak, yakarmak nafile bugün,
Gözünün yaşına bakmadan gider.

Şakaklarıma kar mı yağdı, ne var
Benim mi Allah'ım bu çizgili yüz
Ya gözler altındaki mor halkalar
Neden öyle düşman görünürsünüz,
Yıllar yılı dost bildiğim aynalar

Zamanla nasıl değişiyor insan!
Hangi resmime baksam ben değilim.
Nerde o günler, o şevk, o heyecan
Bu güler yüzlü adam ben değilim;
Yalandır kaygısız olduğum yalan.

Hayâl meyâl şeylerden ilk aşkımız;
Hatırası bile yabancı gelir.
Hayata beraber başladığımız
Dostlarla da yollar ayrıldı bir bir,
Gittikçe artıyor yalnızlığımız.

Gökyüzünün başka rengi de varmış!
Geç fark ettim taşın sert olduğunu.
Su insanı boğar, ateş yakarmış!
Her doğan günün bir dert olduğunu,
İnsan bu yaşa gelince anlarmış.

Ayva sarı nar kırmızı sonbahar!
Her yıl biraz daha benimsediğim.
Ne dönüp duruyor havada kuşlar
Nerden çıktı bu cenaze Ölen kim
Bu kaçıncı bahçe gördüm tarumar.

Neylersin ölüm herkesin başında,
Uyudun uyanamadın olacak.
Kim bilir nerde, nasıl, kaç yaşında
Bir namazlık saltanatın olacak,
Taht misâli o musalla taşında.

9 yorum:

  1. Sen ruhu asla yaşlanyacak olan nadir insanlardansın bitanemmmmmmmmmmmmmmmmmmm..

    Yeni yaşını buradan da kutlayayım.. Nice güzel, sağlıklı, mutlu, huzurlu yaşlaraaaaaaaaaaa..

    YanıtlaSil
  2. Canımm benimm ...hep birlikte inşallah Leylacım.. hep birlikte...

    YanıtlaSil
  3. doğum günün kutlu olsun canım sevdiklerinle beraber nice yaşlaraaa..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Nurcum :) Hep beraber inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. yeni yaşın kutlu olsun bende izmir yolcusuyum pek ziyaret edemedim dedeniz iyi olmuştur umarım

    YanıtlaSil
  6. Dogum gununuz kutlu olsun sevgili Senay... Nice guzel senelere sevdiklerinizle birlikte... :)

    YanıtlaSil
  7. benim gibi bir otuzbeşlik daha varmış :) doğum günün kutlu olsuuun nice 35lere sağlıkla sıhhatle sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Biraz geç kaldım sanırım, yeni yaşın tüm mutlulukları da beraberinde getirsin canım...

    YanıtlaSil
  9. Güzel dilekleriniz için her birinize ayrı ayrı tesekkur ederım arkadaslar :))

    YanıtlaSil

okuYORUM :)