LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

22 Temmuz 2009

İŞTE BENİM ÖYKÜM ..

TNT Ekspres, Avrupa ülkelerine göre okuma oranının çok düşük olduğu Türkiye’de çocuklara kitap okuma alışkanlığı kazandırmakta kararlı.
İşte Benim Öyküm yarışması
ile yeni masal kahramanları sahneye çıkıyor.

“İşte Benim Öyküm”, TNT Ekspres’in Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Zeytinburnu Şubesi ile birlikte 9 yıldır gerçekleştirdiği ve büyük ilgi gören “TNT Ekspres Bilgi ve Kültür Taşıyor” kitap toplama kampanyasının devamında 2 senedir düzenlenen bir öykü yarışması.

7-10 ve 11-14 yaş grupları arasında yapılan yarışmanın amacı kampanya ile kitap ulaştırılan okullardaki öğrencilerin, bu kitaplardan esinlenerek kendi hikayelerini yazmalarını sağlamak.

Jüri üyeliğinde; TNT Ekspres Türkiye Genel Müdürü Turgut Yıldız, ÇYDD Zeytinburnu Şubesi Müdürü Sema Murat, Gazeteci Nora Romi, Psikolog İrem Akduman ve Çocuk Kitapları Yazarı Gülsevin Kıral vardı.

Yarışmada dereceye giren öğrencilere lise eğitimleri sonuna kadar eğitim bursu verilirken birinci olan öğrencilerin okullarına da bilgisayar hediye edildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)