LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

3 Haziran 2011

Kandil ve bizim çocuklar...

Saat akşam 22:00
iki erkek çocuk , abla kandilin mübarek olsun.
Olsun ablacım olsun da ..senin bu saatte dışarıda işin ne diye soruverdim.
Hiç televizyon izlemiyormusun ,çocukların başlarına neler geliyor duymuyormusun dedim.
Mahcup güldü biri..
İki apartman ötede oturuyorum ama abla dedi.
Kaybolan çocuklar da öyle dedim.
Şeker için ,bir lira için değermi çocuklar dedim.
Kurbaamı gösterdim,bak sizlerden görüyor örnek alıyor oda şeker toplamak istiyor ,siz ona iyi örnek olacaksınız dedim.
Haklısın abla diyerek gittiler.
Haklımıyım gerçekten..
Çocukluğum da bayramlar yada kandiller ...
Mendil içine gizlenmiş şekerler , bu bahane ile ziyaret edilen komşulardı.
Ne acı şimdi çocuklara bu anıları yaşamalarının ne kadar tehlikeli olduğunu anlatıyorum.

Bu uyarıyı 6-7 çocuğa daha yaptım dün akşam..
Etkili oldumu bilinmez bir daha ki kandilde göreceğim.

Kandiliniz hayırlara vesile olsun arkadaşlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)