LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

16 Haziran 2009

TATİLDE BOŞ DURMAK YOK :)

Göcek'ten herkese kocaman bir MERHABAA :)

Kaldığımız Otel' de ADSL olduğunu duyunca çokkkk mutlu oldum , ara ara da olsa yine yazma fırsatı bulacağım :) Tatilimi sorarsanız SÜPERR geçiyor , Ege'yi kıyı kıyı dolaşıyoruz, her gün yeni bir yerde uyanıyorum :) Bu da çok keyifli oluyor , sudan çıkmadığım için annemle küçük çaplı krizler yaşıyor olsam da :)) keyfimiz yerin de , umarım hasta olmadan dönerim ;) Her sene tatili yarı da kesip dönmeye alışık olan annem bu sene de aynı şeyi yaşamak istemiyor :)


Aşağı da gördüğün etkinliği arkadaşım Çağrı yaptı , ben ve annem çok beğendik ve hemen paylaşalım istedik :)

2 yorum:

  1. Hergün başka bir yerde uyanmak... Çok şanslısın şeker kız :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederım Eslem Teyzem , annem bu şekil de tatil yapmayı çok seviyor, sanırım ben de sevdim :) Hastalanmadım , yaramazlık yapmadım :) her sey yolundaydı çok şükür...:)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)