LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 Haziran 2009

EN DEĞERLİ KARNE HEDİYESİ


Televizyon da izlediğim bu haberi araştırdım ve İş Bankasının internet sitesin de konu ile ilgili bu yazıya ulaştım. Çocuklarımıza kitap sevgisini , kitap okuma alışkanlığını kazandırmak için ne kadar güzel bir çalışma yapılıyor.


Keşke bu tür sosyal projeler de daha çok isim görebilsek. Kitap sevgisi ve kitap okuma alışkanlığı küçük yaşlardan itibaren evde başlıyor. Eğer evde kitap okuyan bir anne, bir baba varsa , çocuk ta haliyle kitaba ilgi duyuyor.Bu konu da şanslı anneler den biriyim sanırım , çünkü Doğa kitaplara karşı çok ilgili ve özenli.


"Geçen yıl ilkini gerçekleştirdiği ve büyük ilgi ile karşılanan“Karneni Göster Kitabını Al” kampanyasıyla bu yıl da öğrencilerin tatil sevincine ortak oluyor. Kampanya kapsamında, öğretim yılının sona erdiği 12 Haziran’dan itibaren karnesini İş Bankası şubelerine getiren 1 milyon ilköğretim öğrencisine 12 yazarının öykü ve masallarının yer aldığı, “Yazarlarımızdan Masallar ve Öyküler” adlı kitap armağan edilecek. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)