LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

21 Kasım 2013

3.Ayımız bitti..

Büyür mü ?
Şu kollar bacaklar dolar mı ?
Uykusuz geceler biter mi ?
Bir oyuncağa ilgi duyarda kucağımdan iner mi :)
diye diye büyütüyoruz Denizi..

Büyüyor , bugün 3.ayımızı tamamladık..
Yer halısında ki oyuncaklar ilgimiz arttı..
Başımızı artık her istediğimiz yöne çevirir olduk..
Dudak büzmeye başladık biraz yüksek sesle konuşulsa..
Baba da ağlayıp anneye gelince susmayı öğrendik...

Büyüyoruz çok şükür...

2 yorum:

  1. çok şükür canım :)
    daha çok yaz, daha çok fotoğraf çek, daha çok çok videoya al canım. Ben şimdi ne az yazmışım ne az videosu var diyorum. Bebek halini unuttum bile :( bu da bana 3. yolunu açıyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Baharcım..Doğa nın fotograflarına baktım bende ne kadar az vıdeosu var dedım uzuldum sımdı Denızle bırlıkte bol bol cekıyorum :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)