LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

8 Temmuz 2011

Gönülden Gönüle..Elden Ele...

Cansu...
Kara gözlü küçük bir kız...
bir aydır tanıyorum..
Tam bir aydır üzerin de..aynı pantolon aynı t-shırt..
Üzerin de ağır bir koku..
Annesi tarafından eğri büğrü kesilmiş saçlar..
Fotoğrafını çektim Doğa ile oynarken..
Ama yayınlamayacağım...

Anne ve baba ayrı...
Anne okullar kapanınca babanın yanına gönderiyormuş..
Sanırım o zamandan beri yıkanmıyor...
İnan abartı değil...belli yıkanmıyor..
Bize gelince elini yüzünü yıkıyorum ..
Ne zaman banyo yaptın kızım. diyorum..
Uzun zaman oldu diyor..
Banyoya sokmak yıkamak niyetim..
Ama babasından nasıl bir tepki alırım bilmiyorum...

Bugün kızımla onun için çam sakızı çoban armağanı bir kaç parça üst baş aldık..
Çok mutlu oldu gözlerin de ki sevinci görmeliydin...

Bir kez daha şükrettim halimize..ve paylaşmanın ne kadar özel bir duygu olduğunu kızım ve ben bugün de hissettik allahın izni ile....

Cansu dan neden bahsettim..
Cansu gibi çok çocuk var etrafımız da..
Yardım ediyoruz elimizden geldiğince..ama sayı arttıkça...tıkanıyorum , zorlanıyorum....

Dolaplarımı karıştırdım gecen hafta..
Ve uzun süredir kullanmadığım kıyafetleri görünce aklıma geldi bu fikir..
Bloğum da...satmaya karar verdim bu kıyafetleri...
Normalde hiç birşeyimi para karşılığın da vermem kimseye..

İçimden gelir hediye ederim , yada ihtiyacı vardır o ister..
Ama bu sefer başka..
Alacağım para ile belki bir kaç çocuğun istediği küçük şeyleri alabilir , diğer isteklerine destek olabilirim...

Senden ricam...
Destek olman..
Bloğun da duyurarak bile bana çok yardımcı olursun..
Cansu için..Cansular için....


3 yorum:

  1. Şenaycım blogumda duyuracağım canım benim.Ama pazartesi ancak oturup yazı yazabileceğim bloğuma sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki duyururuz. Bir çocuğun tebessümü kurtarır belki bizi... Hem dünyamızı hem ahiretimizi...

    YanıtlaSil
  3. Nurhancım....Nezihecıgım...destegınız ıcın ne kadar tesekkur etsem az...

    YanıtlaSil

okuYORUM :)