LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

14 Şubat 2011

Sevgili Peygamberimin Doğum Günü


Sevgililerin en sevgilisi denilen ,peygamberimin doğum günü , hoş bir tesadüfle sevgililer günü olarak kutlanan güne denk geldi.
Ben özel günleri kutlamam pek , eşimle tanıştığım o ilk günden beri benim günüm ,hep sevgi ve saygı günü...en büyük hediyesi ise kurbaaam... başka beklentim olmaz kurbaamın sağlığından başka..
Bu gün, ibadetle geçireceğim , allahtan af dileceğim bir gün benim için...
Kandilimiz kutlu olsun , allahım günahlarımızı kum tanesi kadar küçültsün ve döksün....

7 yorum:

  1. Rabbim cümlemizi bugünü layıkıyla, ibadetle geçirenlerden eylesin inşallah..Kandiliniz kutlu olsun..Allah'ım cümlemizin evlatlatlarına sağlık sıhhat versin inşallah..Tüm annelerin beklentisidir sağlık sıhhat çünkü
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Tum dua ve ibadetlerin kabul olmasi dilegiyle hayirli kandiller canim.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Utku'nun annesı guzel dıleklerın ıcın yurekten tesekkur ederım..

    Sevgılı Karamel Mutfak...guzel duan ıcın yurekten bır aminn diyorum..eksık olma hıc..

    YanıtlaSil
  4. Kandilin mubarek olsun canım. Allah dualarımızı kabul eder inşaALLAH.

    YanıtlaSil
  5. Nur'cum allahım senın de dıleklerını kabul etsın bugun...her ne ıstıyorsan , hızır gıbı gerceklessın..

    YanıtlaSil
  6. bizde bu özel günü kutlamayanlardanız :) varsa yoksa çocuklar dimi...
    kandiliniz mübarek olsun canım ailecek

    YanıtlaSil
  7. Bu hayati iman ile tamamladigimiz gun insallah bizim icin ebedeyitetin kendisi sevgi olacak. Allah dualarini hakkinda hayirli kilsin arkadasim. Bu ozel gunde, O ozel insanin sefaatini umarak simdiden yurekten bir amin diyorum dualarina. Hayirli kandiller.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)