Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

14 Şubat 2010

Katlama Çalışmaları


İki kitap kapağına rastladım.. üzerinde ki örneklerden yararlanabileceğimizi düşünüyorum. Daha önce katlama maymun örneğine rastlamamıştım benim içinde güzel bir tesadüf oldu.





"..alıntıdır.."

4 dostum yazmış.. on "Katlama Çalışmaları"

esra on 14 Şubat 2010 22:38 dedi ki...

Çok sevimliler,teşekkürler Şenaycım

Doğa on 14 Şubat 2010 23:07 dedi ki...

Rıca ederım Esra öğretmenım :)

elif ada on 15 Şubat 2010 10:41 dedi ki...

Sen ne kadar güzel bir insansın Şenay. İyi ki tanımışım seni. Kucak dolusu sevgiler sana ve güzel kızına

Doğa on 15 Şubat 2010 12:19 dedi ki...

Bak..şimdi.... ben ağlamayayım diyorum..
Bu yorumun uzerıne ne mumkun ......

Asıl bu guzel sozlerın ıcın ben sana tesekkur ederım.. arkadasım.. utandırdın benı ınan...

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez