LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

26 Şubat 2009

YAŞASIN KARNIBAHAR YEDİMMM


Annem ne zaman karnıbahar yapsa köşe bucak kaçıyorum sebze yemeyi sevmiyorum ben ; annem " sık hastalanmak ve yavaş büyümek istiyorsan yemeyebilirsin "dedi . Ben boyumun Mehmet Ali gibi olmasını istemiyorumm onun için sebzelerimin hepsini yiyorum , sen de küçükken sebze sevmiyor muydun ?


İŞTE TARİFİ

Orta boy karnabahar

yarım kilo kıyma

1 orta boy soğan

beşamel sos

kaşar peyniri rendesi

1 çay bardağı süt

1 çorba kaşığı salça

arzuya göre pul biber

Karnabahar çiçek çiçek ayırılarak içinde 1 çay bardağı süt ve tuz olan suyun içinde haşlanır.( suyun içine süt koymamızn sebebi karnabaharın kokusunu almak için)

Cam fırın tepsisine yayılır, kıyma soğan ile iyice kavrulur 1 çorba kaşığı salça eklenir,tuz karabiber ve bir miktar su eklenerek pişirilir,kıvamlı olacak çok sulu olmayacak. karnabaharların üzerine yayılır. Daha sonra bu harcın üzerine beşamel sos eklenir, kaşar rendesi ve onun üzerinede pul biber yayılarak 200 derecelik fırında kaşarlar eriyip kızarana kadar pişirilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)