LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Şubat 2009

BUNLAR ÇOK GÜZEL
















Annem bana oyuncak seçerken önce güvenli olmasına dikkat ettiğini söylüyor , zararsız gibi görünen oyuncaklar yüzünde çocukların canları çok yanıyormuş, bloguma bu konu ile ilgili yazı ekleyecek biraz sonra , sende okuyup bilgilerini tazeleyebilirsin ve bizim için çok önemli bu konuyu arkadaşların ile paylaşabilirsin.

Annem benim için oyuncak araştırması yaparken Sabahnur Teyzenin " http://www.petitandcute.com " adlı bir sitesin de bulmuş kendini ve yaptığı çalışmalara hayran kalmış " keşke bende bu kadar marifetli olabilseydim kızıma neler yapardım " diye geçirmiş içinden. Bu sitede yapılan her şey el emeği göz nuruymuş yani değeri para ile ölçülemezmiş. Annem resimlerini eklemek istedi ama Sabahnur Teyze " izinsiz almayın sakın , çook kızarım hııımm " diye yazmıs sitesine yada buna benzer bir şey :) Annem de izin alalım öyle koyalım resimleri bloguna dedi . Sen de görsen çok seversin ve hemen almak istersin , çünkü ben çok sevdim ve çok istedimmmm.


Annem Sabahnur Teyzeye ulaşmış hadi keyifle incele el yapımı oyuncaklarımızı.


OYUNCAK ALIRKEN

· Oyuncağın çocuk sağlığı ve güvenliği açısından bir risk oluşturmaması için, çocuğun yaşına uygun oyuncaklar isim ve adresleri belli olan satıcılardan alınmalıdır.

.Oyuncak, çocuğun gücünün yeteceğinden ağır olmamalıdır.
· Kırılabilir ve parçalanabilir olmamalıdır.
· Keskin kenarlar, ağza, buruna, göze ve kulağa kaçabilecek küçük parçalar, zehirli maddeler içermemelidir.
· Oyuncağın hiçbir parçası zımba ya da iğneyle tutturulmalıdır.
· Üzerine binilecek oyuncaklar sağlam ve dengeli olmalıdır.
· Evde kullanılan oyuncaklar ev içinde tutulmalı ve paslanmaya engel olunmalıdır.
.Tüylü oyuncakların tüyleri gevşek olmamalı, kolay çıkmamalıdır.
· Oyuncakların sağlam olup olmadığı düzenli olarak kontrol edilmelidir.
· Çocuğun oyun alanı her zaman düzenli olmalıdır.
.Küçük çocuklar oyun oynarken yalnız bırakılmamalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)