LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

26 Nisan 2013

Ne olur affet beni...

Çok pişmanım.. Kendi öfkemi , sinirimi , içim de yaşadığım gelgitlerin hesabını bugün senden çıkardığım için çok pişmanım.. Beni affet güzel kızım.. 8 yıl boyunca bir kez olsun elim kalkmadı sana.. 8 yıl boyunca ne kadar öfkelensem de hiç bir zaman konuşarak halletmeyeceğimiz sorunlarımız olmadı .. Beni affet ,bugün bacağına indirdiğim elim keşke kırılsaydı. Keşke o anı hiç yaşamasaydım , öfkemin esiri olmasaydım. Seni okula bırakırken " görüşürüz anne dedin " arabaya bindiğim den beri ağlıyordum , hala ağlıyorum okula mahsun mahsun girişin gözümün önünden gitmiyor. Seni Seviyorum minik kurbaam.. Ne olur affet beni..

5 yorum:

  1. Okurken ağladım, bende bir minik çiçeğin annesiyim.
    Bazen öfkelenip sesimi yükselttiğimde kahroluyorum. Bazen kural koyduğumda bile çok mu sert oldu acaba diyorum.

    Anne olmak bazen vicdan azabı :(
    Neyseki bizlerde kendimizi sorgulayan eleştiren anneleriz.

    Üzülmeyin sizde, onlar sevgimizden çok eminler, kolay affedebilirler. ( Umarım :( )

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sena'nın annesi..kızım geldi..kucaklaştık ben ondan özür dilerim oda beni üzdüğü için benden özür diledi. Umarım hafızasın da yer etmez bu yaşanan..:(

    Öpüyoruz Sevgi ile..

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim sizin adınıza.

    Bizde sizi kocaman kucaklıyoruz. :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Aile içinde yaşanan bu tür olaylarda karşılıklı olarak ders çıkarılırsa hiç bir sorun kalmaz. Bu şekilde karşılıklı olarak hatanız anladığınıza göre sorun çözümlenmiş. Hayırlı günler.

    YanıtlaSil
  5. Noengel.. şükür benim kızım çok olgun , ben de hatamı kabul edebilen bir anneyim senin de dediğin gibi karşılıklı anlayışla çözdük sanırım bu durumu :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)