LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

23 Eylül 2012

Sevgiler , en büyüğünden..

Ne oldu bana bilmiyorum , blog kurup sonra uğramayan insanları görünce ,  ilgilenmeyecektin de ne diye açtın diyordum hep.
Ama öyle olmuyormuş , işlerin yoğunluğu , hayat telaşı , uzak tutabiliyormuş. Bahane belki bunlar ama asıl olan sanırım " yazmayı ve paylaşmayı " istemek. Galiba ben son bir yıldır bunu yapmak istemiyorum.

Paylaşacak o kadar çok şey varken , bunu yapmamak istemem de anormal ya :)
Kurbaam yeni okuluna başladı , biraz sorun yaşıyoruz ,sınıfında ki arkadaşlar bir yıl öncesinden tanıştıkları için gruplarını oluşturmuşlar , bizim ki de alışkın etrafın da çok arkadaş olmasına , biraz canı sıkkın , ama benim kızım sosyaldir  :) en kısa sürede arkadaş sayısını arttıracağına eminim.


3 yorum:

  1. kızışların mayosu aynı örnek :D
    yaz canım ya burası başka biliyorsun, hoş gerçi yakında bende yazamayacağım ama ;)

    YanıtlaSil
  2. okulunuz hayırlı olsun :) eminim en kısa zamanda arkadaş edinecektir...

    YanıtlaSil
  3. Baharcım zevklerimiz , zevkleri aynı kurbaaların :)

    Tesekkur ederım anne kaleminden ;) inşallah

    YanıtlaSil

okuYORUM :)