LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

24 Ekim 2011

Depremzedelere Yardım...

Anadolu Yakası’nda Optimum,
Avrupa Yakası’nda Merter Migros açık otoparklarına yardımlarınızı ulaştırabilirsiniz.

2868'e atacağınız boş mesajla 5tl.yardım da bulunabilirsiniz bu tüm operatörler için geçerli.

Yurtiçi kargo yardımları ücretsiz taşıyacağını belirtmiş ,

Türk Kızılayı üzerinden yardım etmek isteyenler ,168 bağış ve iletişim hattını arayarak veya www.kizilay.org.tr adresini ziyaret ederek detaylı bilgi alabilirler.

1 yorum:

  1. Şu anda İstanbulda Şişli ve kadıköy belediyeleri en hızlı ve organize yardım kanalını sağlıyorlar.
    Bir kaç yararlı bilgi.
    aşağıdaki site yardım yöntemleri için en güncel site.

    http://vandepremi.com/

    yurt içi kargo üzerinde adres olarak "Van Afet Koordinasyon Merkezi"yazan kargoları ücretsiz yolluyor.

    acı olacak ama yolladığınız paketlerde yer alan nesnelerin ambalajlarını içeriğe zarar vermeyecek ama yağmacıların da işine yaramayacak şekilde tahrip edin.

    eğer enkaz altı kalanlar konusunda ihbarınız olacaksa http://twitter.com/#!/AKUT_Dernegi adresi en iyi seçenek,ama lütfen mükerrer duyuru yapmamaya çalışın.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)