LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

12 Eylül 2011

İlkokul da İlk Gün :)




Ve bismillah diyerek İlkokul günümüze başlayıp,tamamladık.
Bütün meleklerimiz için başarı dolu bir eğitim yılı olur umarım.
Öğretmenimiz Erol beyi çok sevdik umarım tüm eğitim hayatı boyunca öğretmenini sevgi ile anarız :)
Heyecandan gece 4 de uyanan kurbaam epey yoruldu kitaplarını ve defterlerini kapladık :)
Özenle çantamıza yerleştirdik , yarını iple çekiyoruz ,bu istek hiç bitmez umarım :)
Doğa'yı hipoglisemi problemi yüzünden eve 5dk.mesafede olan okula yazdırdım.
Orada görevli olan öğretmen arkadaşım , okulu , müdürünü ve Doğa'nın öğretmenini anlata anlata bitiremedi.

Umarım beni utandırmaz :)

9 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun okul yaşantısı Doğa'mızın :)
    Forması çok yakışmış annesi :)

    YanıtlaSil
  2. e hayırlı olsun.bizde kreşe başladık.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun Allah zihin açıklığı versin minik kuzuya :)

    YanıtlaSil
  4. canımmmmmmmmmmm maşallahhh .benim üçüzlerimde bu sene başlıyorlar inaşşşallahhhhh ne heyecan ama:)

    hayırlı olsun...

    zeynep..
    http://tatlczeynep.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Tesekkur ederız Canım teyzelerımızz...
    Tum mınıklerımıze basarılı bır egıtım hayatı dılıyoruz kurbaaamla :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir mutluluk, başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Utandirmaz bu guzellik annesini... :)Allah muvaffak etsin.

    YanıtlaSil
  8. Hem Doğa hem de sizin için hayırlı güzel bir yıl olmasını dilerim.fıstığın forması da çok yakışmış...maşallah:))

    sibelinsu.blogspot

    YanıtlaSil

okuYORUM :)