LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

3 Mayıs 2011

Baharım Mimlemiş Beni :)

Uzun süredir mimlenmemiştim :) BAHARIM sayesin de bu özlemimi gidermiş oldum...

Niye blog yazıyorum :

Minik kurbaam için 2009 yılında farklı bir şeyler yapmaya karar verdim.
Doğum günün de aldığım oyuncağın , kıyafetin yerini tam anlamıyla doldurmalı ve hiç vazgeçme isteği duymamalıydı bu şey karşısında..
ve o " şey"i buldum :) sekerkokusu.blogumuz...

Görmeyi sevdiğin 3 şey;
Kurbaaam ve babası görmeyi sevdiğim iki şey.. üçüncüsü de onların yüzünde ki tebessüm...

Sevdiğin 3 ses:
Fasıl dinlemeyi çok severim , duymayı sevdiğim seslerden biri de NEY sesidir.. ve Yasin suresi beni çok dinlendirir onu dinlerken huzur buluyorum..

Sevdiğin 3 tat:
Dondurma...Dondurma...Dondurmaaaaaaa :)

Sevdiğin 3 koku:
Kurbaamın banyodan çıktıktan sonra yamacıma yaklaşınca içime çektiğim kokusu....Eşimin kokusu ;) ve Çilek kokusu...

Sevdiğin 3 his:
Saatler sonra kızıma kavuştugum an duydugum annelik hissi,günler sonra cocama kavuştuğum an ki sevgili hissi :) çok uzak günlerin sonunda evime kavuşma hissi...

Ben kimi mimliyorum..

3 yorum:

  1. canım ne güzel hemen cevaplamışsın :)
    birtanesin :D
    çilek, dondurma, koca ve çocuk kokusu, eve dönme hissi. aynıyız biz Gül'ler :)

    YanıtlaSil
  2. :) Sendern gelir de cevaplanmazmı Baharcımm :)

    YanıtlaSil
  3. Bir mimdir, iki mimdir, üç mimdir on dört mimdir :D Teşekkür ederim! Yarına ilk işim bu mimcikler :D

    YanıtlaSil

okuYORUM :)