LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

21 Temmuz 2010

Bak 36 Oldum....


20 Temmuz 1974 ....


20 Temmuz 2010 ...


36 yıl geçti... annemin beni kucağına alışının üzerinden...


Buruk bir 20 Temmuz geçirdim ...dün...


arkadaşlarımdan gelen telefonlar...ve msj lar biraz daha iyi hissetmeme neden olduysa da...


Doğum günüm de arayan... babamın yokluğunu unutturamadılar bana...

canım babamın sesini duymayışımın üzerinden 7 ay geçti...........


İyi ki doğdum....

Bak..... 36 oldum......

20 yorum:

  1. rabbim kızını aılenın saglıgını daim etsın ınsallah ki babana dua edebılın rahat yatsın topragında.
    Nice senelere ınsallah canım benım

    YanıtlaSil
  2. Minecim...canım...
    Bu güzel..duan ıcın binlerce tesekkur ederım sana..

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar, babanıza allah rahmet eğlesin... büyük acılar yaşadığımızda hayat durmuş gibi gelse de yıllar geçmeye devam ediyor işte, allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun, nice nice yıllaraaa

    YanıtlaSil
  5. nice güzel senelere... özlemini duyduğunuz sevdiklerinizin yanı başınızda olması dileğiyle......

    YanıtlaSil
  6. başın sağolsun mekanı cennet olsun babanın.

    ve iyiki doğun şenaycım.Allah ailelenle nice güzel yıllar geçirmen dileğiyle

    YanıtlaSil
  7. ağlatma beni:(zaten 30 lara karşı bir antipatim var daha da sevmeyeceğim bak şmdi:)
    Otuz altı motuzaltı taş gibi hatunsun fotoda da görüldüğü üzre:)
    sağlıklı mutlu uzunnn yıllarda sevdiklerinlde olman dileğiyle:)sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
  8. Babanız nur içinde yatsın sizlere de Allah sabırlar versin bilirim dayanmak zordur böyle acıya.Ama emin olunki zaman en iyi ilaçtır ,kızınızla nice mutlu yıllara inşallah

    YanıtlaSil
  9. Nice nice mutlu ve sağlıklı yıllara Şenaycığım. Eminim, baban hemen yanında seninle birlikte gülüp seninle birlikte üzülüyor ama en çok da senin gibi bir kızı olduğu için gurur duyuyordur.

    YanıtlaSil
  10. Nice mutlu yıllara sevdiklerinle birlikte arkadaşım... Babanız içinde Allah'tan gani gani rahmet diliyorum. Bu arada çok hoş bir resim, doğa her geçen gün annesine daha çok benziyor. :)

    YanıtlaSil
  11. Şenaycım aynı yılda ve aynı ayda doğmuşuz ben altısında yalnız.
    Sana sevdiklerinle geçireceğin mutlu huzurlu sağlıklı keyifli harika günler diliyorum.
    Sevgilerimle canım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. benim için zor bir cümle ama
    baban yattıkça allah sana ve kızına sevdiklerine ömür versin... tabi sağlıkla
    iyiki doğdun arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  13. demek 36:)
    Mutlu mutlu yıllar o zaman:)

    YanıtlaSil
  14. ben de 21 temmuzda doğdum ve onu kaybedeli 2,5 yıl oldu
    içim sızlıyor özlem hala sürüyor Allah sabırlar versin : (

    YanıtlaSil
  15. Canım arkadaşlarım...
    Herbırınız bu ozel gunum de yanımda oldunuz...tek tek tesekkur edıylrum sızlere..

    Iyı kı varsınız...

    YanıtlaSil
  16. Guzel arkadasim, hic gostermiyorsun biliyormusun...dogum gunun kutlu olsun, omrun saglik, huzur, hayir ve bereketle dolsun insaallah...

    YanıtlaSil
  17. Ayşe'cim teşekkür ederim arkadaşım..guzel duaların ıcın hepımız ıcın aminnn diyorum..

    YanıtlaSil
  18. sağlıklı şanslı ve mutlu yıllara....
    babacığınında mekanı cennet olsun....

    ne yapsak kimle konuşsak yoklukları hiç unutulmuyor ama alışıyoruz işte o yoklukla yaşamaya...çocuklarımıza sarılmak iyi geliyor ama:)
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  19. izmirdi.misafirdi.derken.bloglarada.giremz.oldm.kimler.baki.kalcak.ki..babann.mekan.cennet.olsn.yeni.yaşn.sana.gzellikleri.beraberinde.getirsin.not:klavyem.bozk.ksrma.bakma

    YanıtlaSil

okuYORUM :)